Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 24/7/14 :.
. Το Κόλπο Της Ζωής Μας
. Ηρακλής
. Σε Λάθος Χρόνο
. Το Καλοκαίρι Της Ζωής Μας
. Alphaville (1965)
.: από 31/7/14 :.
. Parker
. Marina
. Έρωτας αλά Ισπανικά
. Σουπερχόνδριος
. Έλα Να Πάρεις Τον Καφέ Σε Μας (1970)
.: από 7/8/14 :.
. 22 Jump Street
. Σαββατοκύριακο στο Παρίσι
. Μία Τυχαία Συνάντηση
. Ρε, Μη
.: από 14/8/14 :.
. Λόγια και Εικόνες
. Θεϊκό Κόλπο
. Δείπνο Ηλιθίων (1998)
.: από 21/8/14 :.
. Sex Tape
. Σεφ

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: gabrielpaok's Profile gabrielpaok
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9720

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 118
Μέλη: 0
Σύνολο: 118

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: ΝΥΧΤΕΣ ΣΤΗ ΡΟΔΑΝΘΗ (NIGHTS IN RODANTHE) του Τζορτζ Γουλφ (2008)

Ημερομηνία καταχώρησης: Πέμπτη, 12 Ιούν. 2008 @ 22:00:51 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Αισθηματική

ΝΥΧΤΕΣ ΣΤΗ ΡΟΔΑΝΘΗ
NIGHTS IN RODANTHE

του Τζορτζ Γουλφ
με τους Ρίτσαρντ Γκιρ, Νταϊάν Λέιν

Υπόθεση:
Στο ρομαντικό δράμα «Νύχτες στη Ροδάνθη», που βασίζεται στο ομώνυμο best - seller του Νίκολας Σπαρκς, η Νταϊάν Λέιν ενσαρκώνει την Έϊντριαν Γουίλις, μια γυναίκα που για να αντιμετωπίσει το χάος, στο οποίο έχει περιέλθει η ζωή της, καταφεύγει στο πανδοχείο ενός φιλικού της προσώπου, στην επαρχιακή πόλη Ροδάνθη, στη Βόρεια Καρολίνα. Εκεί ελπίζει να βρει την ηρεμία που τόσο απεγνωσμένα αποζητά, προκειμένου να επανεξετάσει τα προβλήματα που αντιμετωπίζει - έναν συναισθηματικά άστατο σύζυγο που της ζητάει να επιστρέψει στο σπίτι και μια έφηβη κόρη που αντιτίθεται σε κάθε απόφασή της.
Σχεδόν ταυτόχρονα με την άφιξη της Έϊντριαν στη Ροδάνθη, γίνεται πρόβλεψη για μια τρομερή καταιγίδα και καταφθάνει στο πανδοχείο ο Δρ. Πολ Φλάνερ (Ρίτσαρντ Γκιρ). Ο Φλάνερ, ο οποίος είναι και ο μόνος ένοικος του πανδοχείου, έχει καταφύγει εκεί όχι για μια ολιγοήμερη απόδραση, αλλά για να αντιμετωπίσει τη δική του κρίση συνειδήσεως.
Με την καταιγίδα να πλησιάζει, ο ένας θα στραφεί στον άλλο αναζητώντας παρηγοριά, και μέσα σε ένα μαγικό διήμερο, θα ζήσουν έναν έρωτα που θα αλλάξει για πάντα τη ζωή τους.



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Στο ρομαντικό δράμα "Νύχτες στη Ροδάνθη" που βασίζεται στο ομώνυμο μπεστ-σελερ του Νίκολας Σπαρκς, ο Ρίτσαρντ Γκιρ και η Νταϊάν Λέιν θα ανακαλύψουν ότι όλοι έχουν μια δεύτερη ευκαιρία στον έρωτα.
Η 'Εϊντριαν (Νταϊαν Λέιν), μια γυναίκα που ακόμα δεν έχει συνέλθει από την προδοσία του συζύγου της και προσπαθεί να ξαναφτιάξει τη ζωή της χωρίς αυτόν, πληροφορείται τις προθέσεις του να επιστρέψει στο σπίτι. Ταλανισμένη από ανάμεικτα συναισθήματα, βρίσκει την ευκαιρία να αποδράσει από την πραγματικότητά της, όταν ένα φιλικό της πρόσωπο της ζητά να αναλάβει το πανδοχείο που διατηρεί στη Ροδάνθη για ένα σαββατοκύριακο. Εκεί, σε μια απομακρυσμένη περιοχή στα παράλια της Βόρειας Καρολίνας, η 'Εϊντριαν ελπίζει να βρει τη γαλήνη που χρειάζεται για να επανεξετάσει τη ζωή της.
Η περίοδος αιχμής έχει περάσει και το πανδοχείο θα παρέμενε κλειστό αν δεν έκανε κράτηση ο μοναχικός Πολ (Ρίτσαρντ Γκιρ), ένας γιατρός από την πόλη. Ο Πολ, ένας άνδρας που θυσίασε την οικογένειά του στο όνομα της καριέρας του, πηγαίνει στη Ροδάνθη για να εκπληρώσει μια δυσάρεστη υποχρέωση αλλά και για να αντιμετωπίσει την προσωπική του κρίση συνειδήσεως.
Δύο ξένοι μοιράζονται την ίδια στέγη. Καθώς μια τρομερή καταιγίδα πλησιάζει στην περιοχή, ο ένας αναζητά στον άλλο παρηγοριά θέτοντας τις βάσεις για μια ιστορία αγάπης που θα αλλάξει τη ζωή τους και θα τους συντροφεύει για πάντα.

Κάποιες φορές Η Ζωή Σου Δίνει Την Ευκαιρία να Ερωτευτείς και Δεύτερη Φορά

“Η ιστορία αυτή μιλά για δύο ανθρώπους που ανακαλύπτουν ότι η ζωή τους έχει και Δεύτερη Πράξη,” λέει ο σκηνοθέτης Τζορτζ Σ. Γουλφ. Μια δόκιμη θεατρική αναφορά που μαρτυρά την επιτυχημένη πορεία του βραβευμένου με 2 Βραβεία Tony θεατρικού σκηνοθέτη, σεναριογράφου και παραγωγού που κάνει το κινηματογραφικό του ντεμπούτο με το "Νύχτες στη Ροδάνθη".
“Οι άνθρωποι περνούν μεγάλο μέρος της ζωής τους λαμβάνοντας αποφάσεις και κάνοντας επιλογές που είναι ή καλές ή κακές, ή σωστές ή λάθος, και πολύ συχνά νιώθουν ότι η κατάσταση στην οποία οδηγούνται από αυτές τις επιλογές είναι μόνιμη,” λέει. “Είναι σαν να λένε φτάνοντας σε ένα συγκεκριμένο σημείο 'Αυτή είναι η ζωή μου. Αφού έτσι έστρωσα, έτσι θα κοιμηθώ.'”
“Τι γίνεται όμως, όταν ξεκινάει η πορεία μας στο δεύτερο μισό της ζωής μας;” αναρωτιέται η παραγωγός Ντενίζ Ντι Νόβι. “Βρίσκουμε την αγάπη; Βρίσκουμε το άλλο μας μισό ακόμα κι αν δεν το έχουμε βρει ακόμα, ή αν το έχουμε βρει και το έχουμε χάσει; Ο κόσμος διαρκώς ανακαλύπτει διαφορετικά ενδιαφέροντα, καινούργιες πτυχές του εαυτού του. Η ιδέα ότι μπορείς να βρεις την αδελφή-ψυχή σου στα μέσα του ταξιδιού της ζωής σου δεν είναι και τόσο ασυνήθιστη. Κάποιες φορές χρειάζεται να περάσει τόσος χρόνος και πολύ συχνά σου συμβαίνει εκεί που δεν το περιμένεις. Το όνειρο ότι θα βρεις την πραγματική αγάπη δεν τελειώνει στα 25. Αυτό είναι το μήνυμα της ταινίας και πιστεύω ότι πολλοί άνθρωποι θα ταυτιστούν και θα εμπνευστούν από αυτό.”
“Είναι μια ιστορία αγάπης για μεγάλους,” εξηγεί ο Ρίτσαρντ Γκιρ, ο οποίος πρωταγωνιστεί στον ρόλο του Πολ. “Πρόκειται για δύο ανθρώπους που είχαν ήδη ζήσει τη ζωή τους πριν γνωριστούν και δεν αναζητούν τη σχέση που θα καθορίσει το ποιοι είναι.”
Κι όμως, αυτή η σχέση θα αλλάξει τον τρόπο που προσδιορίζουν οι ίδιοι τον εαυτό τους και ως εκ τούτου θα αλλάξει την ζωή τους.
Ο Γουλφ συνεχίζει, “Οι συνθήκες και οι δυναμικές εξελίσσονται. Κάποιες φορές η ζωή και όλο το σύμπαν μας προσφέρει κάτι που δεν περιμέναμε ή δεν ελπίζαμε καν.”
Το μήνυμα της ταινίας είναι διπλό: όχι μόνο δεν είναι ποτέ αργά για να βρεις αυτή τη μία και μοναδική αληθινή σχέση, αλλά δεν είναι και ποτέ αργά για να ξαναβρείς τον εαυτό που έχασες στην πορεία, ενώ διήγαγες μια ζωή που νόμιζες ότι ήθελες – ή που οι άλλοι ήθελαν για σένα. Πάνω απ' όλα όμως, είναι μια συναρπαστική ιστορία αγάπης από αυτές που μας έχει συνηθίσει ο Νίκολας Σπαρκς.
Η Νταϊάν Λέιν, που πρωταγωνιστεί στον ρόλο της 'Εϊντριαν, αποδίδει τη επιτυχία του Σπαρκς "στη μοναδικά ευαίσθητη προσέγγισή του στην καρδιά των ανθρώπων. Όλοι μας, πιστεύω, θέλουμε να δούμε ότι και οι άλλοι είναι σαν εμάς, έχουν όμοιες ανάγκες με εμάς, άσχετα με την εποχή, την ηλικία ή τις συνθήκες. Η αγάπη ξεπερνά κάθε εμπόδιο.”
Ο Σπαρκς, ο πολυδιαβασμένος συγγραφέας των εκπληκτικών The Notebook, Message in a Bottle και A Walk to Remember— εκ των οποίων τα δύο τελευταία μεταφέρθηκαν στη μεγάλη οθόνη σε παραγωγή της Ντι Νόβι— πιστεύει ότι το "Νύχτες στη Ροδάνθη" είναι μια θεματική επιστροφή στις ρίζες του. "Είναι μια από τις πιο ενδιαφέρουσες ρομαντικές νουβέλες που έχω γράψει ποτέ. Μια καταιγίδα, μια ερημική παραλία κι ένα πληγωμένο ζευγάρι που σμίγει και ο ένας κλείνει τις πληγές του άλλου. Μια διαδικασία που απαιτεί την εκδήλωση πολλών ανθρώπινων συναισθημάτων: ευτυχία, θλίψη, θυμό, απογοήτευση, πάθος, ανυπομονησία και υπομονή."
" Αυτό που μου αρέσει στη δουλειά του Νικ είναι ότι δίνει το ίδιο βάρος και στους άνδρες ήρωες του", προσθέτει η Ντι Νόβι, θαυμάστρια και συνεργάτιδά του, η οποία πιστεύει ότι συχνά στις ταινίες ο συναισθηματικός κόσμος των ανδρών αγνοείται ή απλοποιείται. "O Πολ είναι σύνθετος χαρακτήρας. Δεν είναι απλά ο 'τύπος που ερωτεύεται η Έϊντριαν. Τα βιώματά του είναι εξίσου σημαντικά με τα δικά της. Με τον Τζορτζ κοπιάσαμε πολύ για να βγει αυτό ακριβώς το στοιχείο στο τελικό αποτέλεσμα. Ήταν ένας από τους λόγους που ήθελα να κάνει εκείνος τη σκηνοθεσία.
" Λατρεύω τη δουλειά του Τζορτζ", συνεχίζει αναφερόμενη στη βραβευμένη τηλεταινία του "Lackawanna Blues" για το HBO. "Η σημασία που έδωσε στις λεπτομέρειες, από τα κοστούμια μέχρι τον αυθεντικό πλούτο του κόσμου που αναβίωσε στην ταινία είχε απίστευτο συναισθηματικό αντίχτυπο. Ήξερα ότι ήταν ο καταλληλότερος για να δώσει έναν συγκεκριμένο τόνο ευαισθησίας στην ταινία."
Ο Πολ, είναι ένας χειρουργός ο οποίος πηγαίνει στα παράλια της Ροδάνθης για να συναντήσει τον Ρόμπερτ Τόρελσον, τον σύζυγο μιας ασθενούς του που πέθανε στα χέρια του. Εκ πρώτης όψεως, ο λόγος για τον οποίο μεταβαίνει στην περιοχή είναι για να προσπαθήσει να αποτρέψει μια μήνυση και να κλείσει τις όποιες εκκρεμότητες, αλλά οι πραγματικοί λόγοι είναι βαθύτεροι.
Ο Γκιρ σχολιάζει, “Ο Πολ από πολύ νωρίς θέτει ως πρώτη προτεραιότητά του την καριέρα του για να γίνει όσο το δυνατόν καλύτερος γιατρός. Και δεν το κάνει για τα χρήματα, το κάνει επειδή πραγματικά θέλει να βοηθάει τους ανθρώπους. Και το καταφέρνει, μόνο που στην προσπάθειά του να επιτύχει τους επαγγελματικούς στόχους του, αποξενώνεται από τον ενήλικο γιο του, καταστρέφει το σπίτι του και χάνει την οικογένειά του. Έτσι, βρίσκεται αντιμέτωπος με μια συναισθηματική και ψυχική κρίση, αποφασίζει να φύγει όσο πιο μακριά γίνεται από τα δεδομένα της ζωής του και καταφθάνει το πανδοχείο με ένα ύφος πρωτόγνωρο γι' αυτόν.”
Και η 'Εϊντριαν με τη σειρά της καταφθάνει εξίσου αποσυντονισμένη. Εκεί που προσπαθούσε να αποδεχτεί το γεγονός ότι ο σύζυγός της διατηρούσε εξωσυζυγική σχέση, έρχεται αντιμέτωπη με μια εξέλιξη που την αποπροσανατολίζει ακόμα περισσότερο: ο σύζυγός της άλλαξε γνώμη και θέλει να είναι και πάλι μαζί. Και προφανώς την άποψή του συμμερίζονται και τα δύο τους παιδιά, ειδικά η κόρη της, Αμάντα, η οποία πιέζει όσο μπορεί τη μητέρα της προκειμένου να δεχτεί πίσω τον πατέρα της. Ασφαλώς, αυτή θα ήταν η απλούστερη λύση... Είναι όμως και η λύση που θέλει πραγματικά η Έϊντριαν;
“Η ζωή της αλλάζει ολοσχερώς. Εκεί που προετοιμαζόταν για ένα διαζύγιο, έρχεται αντιμέτωπη με μια ενδεχόμενη επανασύνδεση. Η 'Εϊντριαν έχει στερήσει πολλές ελευθερίες στον εαυτό της όλα αυτά τα χρόνια, θέτοντας ως πρώτη προτεραιότητά την οικογένειά της. Τον τελευταίο καιρό όμως, σφυρηλατούσε έναν διαφορετικό χαρακτήρα, ως ελεύθερη γυναίκα πια, τον οποίο δυσκολεύεται να αφήσει πίσω της,” λέει η Λέιν.
“Δεν νομίζω ότι η Έϊντριαν θεωρεί τον εαυτό της ικανό να ζήσει τον μεγάλο έρωτα,” προσθέτει. “Δεν το σκέφτεται καθόλου. Το πιο πιθανό είναι ότι δεν θεωρεί τον εαυτό της άξιο για τίποτα. Ίσως μόνο για ένα τρίμηνο σε κάποιο spa.”

Μια Γνωριμία Μπορεί Να Αλλάξει την Πορεία της Ζωής σου --
και Αυτό Μπορεί Να Αλλάξει τα Πάντα

“Όταν μιλάς με έναν ξένο, ανοίγεσαι πολύ περισσότερο απ' ό,τι με κάποιον που γνωρίζεις καλά,” λέει ο Γουλφ. Όταν έχουμε προσελκύσει την προσοχή ενός ξένου, μπαίνουμε σε μια διαδικασία να δούμε με άλλο μάτι τον εαυτό μας, και ενδεχομένως για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια, βλέπουμε τη δύναμη που κρύβουμε και έχουμε ξεχάσει, τις επιθυμίες μας που δεν υλοποιήσαμε και τις τύψεις που αναγκαστήκαμε να αποδεχτούμε.
“Αυτό που ξυπνά ο Πολ στην 'Έϊντριαν και η 'Έϊντριαν στον Πολ, είναι το θράσος που κρύβει η ερώτηση ‘Ποιος νομίζεις ότι είσαι;’ Είναι καλή ερώτηση αυτή,” λέει η Λέιν. “Μισό λεπτό, τώρα που το σκέφτομαι... εγώ ποια νομίζω ότι είμαι;” Αυτό προσφέρει ο ένας στον άλλο στην αρχή μιας σχέσης. Την ευκαιρία να πει και να κάνει κάτι με μεγαλύτερη ελευθερία παρά ακολουθώντας τους κανόνες. Μπορεί να είναι άβολο σαν κατάσταση, αλλά σε απελευθερώνει.”
“Κατ' αυτή την έννοια, ο κάθε ήρωας λειτουργεί ως ο καταλύτης για την αυτογνωσία του άλλου,” συμπληρώνει η σεναριογράφος Άνν Πίκοκ. “Ο Πολ βοηθάει την Έϊντριαν να κάνει αυτό που είναι σωστό για την ίδια και όχι αυτό που θέλουν οι άλλοι και η 'Έϊντριαν βοηθάει τον Πολ να ρίξει τις άμυνες του και να δώσει στον εαυτό του το δικαίωμα να αγαπήσει και να συγχωρήσει.”
“Είναι ένα μεγάλο μάθημα,” λέει ο Γκιρ. “Όλοι είμαστε σαν βρέφη που προσπαθούμε να ανακαλύψουμε ποιοι και τι είμαστε και τι σημαίνουν όσα μας συμβαίνουν. Το υπέροχο στην ταινία αυτή είναι ότι δείχνει πώς δύο άνθρωποι που περνούν μια προσωπική κρίση, μπορούν να ρίξουν τις άμυνες τους και να ανοιχτούν επηρεάζοντας βαθύτατα ο ένας τον άλλο μέσα σε πολύ λίγο χρόνο.” Και ο αντίχτυπος που έχει ο ένας στον άλλο, πολύ συχνά δεν περιορίζεται μόνο σε αυτούς.

Ο Ρίτσαρντ Γκιρ και η Νταϊάν Λέιν και Πάλι Μαζί

Οι “Νύχτες στη Ροδάνθη” είναι η τρίτη κινηματογραφική ταινία στην οποία συμπρωταγωνιστούν ο Ρίτσαρντ Γκιρ και η Νταϊάν Λέιν. Οι δυο τους γνωρίστηκαν πριν από 24 χρόνια, όταν ενσάρκωσαν το παθιασμένο ζευγάρι εραστών στο "The Cotton Club" του Φράνσις Φορντ Κόπολα, ενώ το 2002, υποδύθηκαν έναν ζευγάρι που παρόλο που ο γάμος τους διαλύεται, το πάθος μεταξύ τους σιγοκαίει ακόμα, στην ταινία "Unfaithful".
Σχολιάζοντας τη μοναδική χημεία τους στη μεγάλη οθόνη, ο Γκιρ και η Λέιν καταφεύγουν σε πειράγματα, που αποδεικνύουν την αλήθεια των λεγόμενών τους. Η Λέιν επικαλείται το παράδειγμα ηθοποιών που ενώ στην πραγματική ζωή έχουν απίστευτη χημεία και ερωτισμό μεταξύ τους, οι ερωτικές σκηνές τους βγαίνουν αδιάφορες για να συνεχίσει γελώντας, “ενώ με τον Ρίτσαρντ μάς συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Όταν είμαστε ο ένας δίπλα στον άλλο, δεν νιώθουμε απολύτως τίποτα…” για να συμπληρώσει ο Γκιρ “Αλλά τίποτα όμως. Λιγότερο και από τίποτα. Παρόλα αυτά, μας βλέπεις στο πανί και η χημεία είναι πολύ έντονη. Είναι σκέτο θαύμα.”
Συνεχίζοντας, πιο σοβαρός πια, προσθέτει “Η φιλία μας όλα αυτά τα χρόνια έχει εξελιχθεί σε εμπιστοσύνη. Μου αρέσει πολύ να δουλεύω μαζί της.”
Ο Γκιρ επίσης σημειώνει πως το γεγονός ότι έχουν αλλάξει πολύ από τις μέρες του “Cotton Club” τόσο σαν ηθοποιοί όσο και σαν άνθρωποι, ταιριάζει απόλυτα με τη σχέση που αναπτύσσεται ανάμεσα στον Πολ και την Έϊντριαν. “Αυτό που μου άρεσε όταν ανέλαβα αυτό τον ρόλο, όπως και της Νταϊάν πιστεύω, ήταν ότι δεν πρόκειται για την ιστορία δύο νεαρών που ερωτεύονται κεραυνοβόλα ο ένας τον άλλο με την πρώτη ματιά. Δεν πρόκειται για μια τέτοιου είδους ταινία. Υπάρχουν πολλές σκηνές, στις οποίες μετά βίας ο ένας κοιτάει τον άλλο, αλλά νιώθεις τη δυνατή χημεία, την κατανόηση και την βλέπεις να ξεδιπλώνεται μπροστά σου.”
Η Λέιν συμπληρώνει, “Αυτό που ενδεχομένως δίνεις σε μια σχέση σε αυτή τη φάση είναι πολύ πιο έντονο και ουσιαστικό από αυτό που είχες να δώσεις στα δεκαοκτώ σου. Έχεις μεγαλύτερη οξυδέρκεια, πιο δυνατή προσωπικότητα, εκτιμάς περισσότερο τα πράγματα – εκτιμά περισσότερο ο ένας τον άλλο.”
Και όπως υπάρχει πάντα η ευκαιρία να ερωτευτείς και να βρεις τον λόγο για να ζεις, έτσι υπάρχει και η ευκαιρία για να μάθεις, να συμπεριφέρεσαι πιο σωστά και να κάνεις πιο ουσιαστικές τις σχέσεις με τους ανθρώπους στη ζωή σου. Εκτός από τον Πολ και την Έϊντριαν, υπάρχουν και άλλοι βασικοί χαρακτήρες στην ταινία, οι οποίοι υποστηρίζουν ή προκαλούν τους δύο κεντρικούς ήρωες με τέτοιο τρόπο ώστε να τους οδηγήσουν σε αυτό το σταυροδρόμι της ζωής τους:
Οι Τόρελσον, των οποίων η τραγωδία οδηγεί εσπευσμένα τον Πολ να κάνει αυτό το ταξίδι δίνοντάς του την ευκαιρία για μια καλή ψυχολογική ενδοσκόπηση. Ο Τζακ, ο ασυνεπής σύζυγος της Έϊντριαν, που προκαλεί την κρίση δημιουργώντας της την ανάγκη να ξεφύγει. Και η Τζιν, της οποίας η απόφαση να εμπιστευτεί το πανδοχείο στα χέρια της Έϊντριαν εκείνο το μοιραίο σαββατοκύριακο, προσέφερε το ιδανικό σκηνικό για την εξέλιξη ενός καταιγιστικού έρωτα.

Βροχές και Καταιγίδες

Η παραγωγή ξεκίνησε τον Μάιο του 2007 στην μικρή πόλη Ροδάνθη και τα περίχωρά της, στις νησίδες Outer Banks, μια περιοχή υφάλων έκτασης περίπου 320 χιλιομέτρων που απλώνονται παράλληλα προς τις ακτές της Βόρειας Καρολίνας και κατά περιόδους γίνονται οι άμεσοι αποδέκτες της μανίας των ωκεανών. Δεδομένου ότι πλήττεται πολύ συχνά από τυφώνες, η περιοχή έχει τη υψηλότερη συχνότητα ναυαγίων, κερδίζοντας έτσι το προσωνύμιο "Νεκροταφείο του Ατλαντικού".
“Όλα τα μυθιστορήματα του Νικ εκτυλίσσονται στην Βόρεια Καρολίνα. Η Ροδάνθη είναι μια πολύ συγκεκριμένη και απομονωμένη περιοχή” λέει η Ντι Νόβι, επιβεβαιώνοντας ότι μπορεί τα γυρίσματα να ήταν δύσκολα, αλλά άξιζαν τον κόπο. “Το μέρος αυτό έχει κάτι πραγματικά μαγικό το οποίο ξέραμε ότι δεν πρόκειται να συναντήσουμε πουθενά αλλού. Είναι μια περιοχή που δεν την έχουμε δει στον κινηματογράφο και μια πραγματικά μοναδική τοποθεσία στην Αμερική που λίγοι άνθρωποι έχουν γνωρίσει.”
Ο Γουλφ, αναζητώντας διάφορες περιοχές για τα γυρίσματα της ταινίας, εντυπωσιάστηκε από το πόσο πολύ δένουν τα Outer Banks με τη ρομαντική ατμόσφαιρα της ταινίας. “Το τοπίο είναι πανέμορφο, σου κόβει την ανάσα και ταυτόχρονα είναι τρωτό και ανοιχτό. Δεν είναι παρά μια νησίδα άμμου που περιβάλλεται από νερό. Σε κάνει να νιώθεις τη δύναμη του ωκεανού και του ουρανού. Και για μένα ήταν σαφές ότι οι δυνάμεις και τα στοιχεία της Φύσης συντέλεσαν σημαντικά στην ανάπτυξη της σχέσης και του έρωτα μεταξύ των δύο ηρώων.”
Μπορεί η Φύση και οι περιστάσεις να συνωμότησαν δραματικά προκειμένου ο Πολ να γνωρίσει την Έϊντριαν, αλλά οι ίδιες αυτές δυνάμεις έμοιαζαν και αποφασισμένες να διασκορπίσουν το συνεργείο της παραγωγής και τον εξοπλισμό τους στους πέντε ανέμους.
Γελώντας, ο Γουλφ θυμάται, “Υπήρχαν φορές που αρχίζαμε το γύρισμα και ο ωκεανός μας έλεγε, “Όχι, δεν θα γυρίσετε αυτή τη σκηνή σήμερα, γιατί πολύ απλά εγώ, θα έρθω και θα σας πάρω ένα κομμάτι του σκηνικού σας.” Και το έκανε. Δεν μπορούσαμε με καμία δύναμη να φτιάξουμε ένα πρόγραμμα γυρισμάτων. Ήταν συναρπαστικό, ειδικά για εμένα που ζω στην Νέα Υόρκη τόσα χρόνια, να βρίσκομαι στην ευχάριστη θέση να διαπραγματεύομαι μια σχέση με τη Φύση απλά και μόνο για να κάνω τη δουλειά μου.”
Παρά τον προσεκτικό σχεδιασμό για να αποφευχθεί η περίοδος των καταιγίδων, η παραγωγή τη δεύτερη κιόλας μέρα βρέθηκε στο έλεος δυνατών βορειοανατολικών ανέμων, ταχύτητας 88,5 χιλιομέτρων την ώρα και δυνατής βροχής. Ήταν η πιο πρώιμη καταιγίδα των τελευταίων 30 ετών, η οποία προκάλεσε τις υψηλότερες παλίρροιες που έχουν σημειωθεί την τελευταία δεκαετία.
Υπό την καθοδήγηση της Μπράντσταϊν, το συνεργείο ενισχύθηκε με επιπλέον κατασκευαστικές μονάδες από το Γουίλμινγκτον και μέσα σε 4 ημέρες αποκατέστησαν τις ζημιές. “Τις δύο σκάλες που οδηγούσαν στην παραλία, τις βρήκαμε δύο εβδομάδες αργότερα,” μας λέει. “Στο πνεύμα της ανακύκλωσης υλικών, τις αξιοποιήσαμε σε άλλα πλατό. Και αυτό αν θέλετε, ταιριάζει και με το πνεύμα της ιστορίας. Μου αρέσει η ιδέα να διασώζεις κάτι, να παίρνεις κάτι που θεωρείται κατεστραμμένο και να του ξαναδίνεις αξία. Στην ταινία αυτό το στοιχείο φαίνεται έντονα από τον τρόπο που η Έϊντριαν παίρνει ξύλα που ξεβράζει η θάλασσα και φτιάχνει σκαλιστά κουτιά και στον τρόπο που τόσο αυτή όσο και ο Πολ διασώζουν τον εαυτό τους και ξαναφτιάχνουν τις ζωές τους.”
Τα εσωτερικά γυρίσματα έγιναν σε μια άνετη κατοικία στο νησί Τόπσεϊλ, περίπου 64 χιλιόμετρα έξω από το Γουίλμινγκτον, το οποίο μετασκευάστηκε εσωτερικά για να δημιουργηθεί ο χώρος του σαλονιού, της τραπεζαρίας και της κουζίνας του πανδοχείου.
Για τον Γουλφ, το ίδιο το πανδοχείο έγινε “ένας ολοκληρωμένος και αυτόνομος χαρακτήρας της ιστορίας. Είναι ένα μέρος με ιστορία και ψυχή, που κουβαλάει τα βιώματα χρόνων, το άρωμα των ζωών των ανθρώπων, και αποτελεί κατά κάποιο τρόπο τη στέγη ανώτερων δυνάμεων.” Έχοντας κατά νου τη μοναδική πολυπολιτισμική κληρονομιά της περιοχής και θέλοντας να δημιουργήσει ένα πλούσιο παρελθόν για την Τζιν και το σπίτι των προγόνων της, ο Γουλφ θέλησε να ενσωματώσει κάποια στοιχεία στη διακόσμηση του πανδοχείου. Έτσι πάντρεψε έργα που μαρτυρούν την πολιτιστική κληρονομιά πολλών γενεών με τις προσωπικές δημιουργίες της Τζιν, καθώς και τους μικρούς θησαυρούς που έχει συλλέξει από τις εξερευνήσεις της.
Μια ακόμα αναφορά την πολιτισμική κληρονομία της Ροδάνθης αποτελεί μια από τις πιο εντυπωσιακές εξωτερικές λεπτομέρειες του πανδοχείου. Τα παραθυρόφυλλα σε σκούρο μπλε – που οι ντόπιοι αποκαλούν "στοιχειωμένο μπλε". Πιθανότατα χρονολογούνται στην εποχή που οι επιζήσαντες από το ναυάγιο κάποιου πλοίου μεταφοράς σκλάβων, εγκαταστάθηκαν στην περιοχή, ενσωματώνοντας τις δικές τους δοξασίες στον πολιτισμό και την κουλτούρα των ιθαγενών. Σύμφωνα με το έθιμο, οι κάτοικοι βάφουν τα παραθυρόφυλλά τους μπλε για να κρατούν μακριά τα "στοιχειά". Και παρά το γεγονός ότι οι θρύλοι περί επισκέψεων στοιχειών έχουν πλέον ξεθωριάσει, το έθιμο και το χρώμα παραμένουν ζωντανά. “Συνήθως είναι γκριζομπλέ, αλλά εμείς βάψαμε τα παραθυρόφυλλα λίγο πιο έντονα, γιατί στην Τζιν αρέσουν τα δυνατά και ζωντανά χρώματα,” λέει η Μπράντσταϊν.
Τα παραθυρόφυλλα επίσης, παίζουν σημαντικό ρόλο γιατί σηματοδοτούν την επερχόμενη καταιγίδα. Το διαρκές χτύπημά τους στα παράθυρα σηματοδοτεί ότι πλησιάζει και βοηθά στη δημιουργία μιας κλιμακούμενης ανησυχίας και αστάθειας.
Το πανδοχείο και το δύσκολο ανάγλυφο, ο ωκεανός και ο καιρός, παρατηρεί ο Γουλφ, “αντιπροσωπεύουν την ίδια τη ζωή. Ακόμα και το σημείο στο οποίο βρίσκεται το σπίτι, έχοντας τον ωκεανό από τη μία πλευρά και την επάκτια υδάτινη οδό από την άλλη συμβολίζει την ίδια τη ζωή και την αγάπη – εκτός από εύθραυστες είναι και ηρωικές. Κυρίως όμως, αντέχουν, ακόμα κι όταν τίποτε άλλο δεν τα καταφέρνει.
“Νομίζω ότι όλοι μέσα μας νιώθουμε την ανάγκη να βρούμε την συναισθηματική αλήθεια και τις προοπτικές που διαμορφώνονται όταν παρακολουθούμε μια ιστορία αγάπης στη μεγάλη οθόνη” συνεχίζει. “Όλοι καταλαβαίνουμε πόσο εύθραυστη είναι η ζωή, πόσο πολύτιμος είναι ο χρόνος που έχουμε με τον άνθρωπό μας. Κατά μία έννοια η ευτυχία είναι σαν μια μεγάλη φούσκα. Αν την σφίξεις πολύ, θα την χάσεις. Είναι υπέροχο να βλέπεις δύο ανθρώπους να συνεχίζουν το ταξίδι της αυτογνωσίας τους και να αποκαθιστούν την πιστή τους στο γεγονός ότι πάντα υπάρχει η πιθανότητα να γνωρίσεις τη μεγάλη αγάπη.”
“Ελπίζω οι θεατές να νιώσουν ότι έζησαν μαζί με τους ήρωες αυτή την περιπέτεια” λέει η Ντι Νόβι. “Θέλω να πιστεύω ότι θα εμπνευστούν, ότι το ηθικό τους θα αναπτερωθεί και ότι θα βγουν από την κινηματογραφική αίθουσα βλέποντας διαφορετικά τα πράγματα. Και γιατί όχι, θέλοντας ίσως να βρουν το άλλο τους μισό, ή αν το έχουν ήδη βρει, να το αγκαλιάσουν λίγο πιο σφιχτά.”

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

http://www.imdb.com/
http://www.rottentomatoes.com/
http://www.allmovie.com/



top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


Κάποιος να με ξυπνήσει…

Η Βαθμολογία μου:

Έχετε αϋπνίες και ο γιατρός σας δεν σας έχει δώσει λύση; Είναι κλειστά τα φαρμακεία και δεν βρίσκετε πουθενά ηρεμιστικό χάπι; Ακόμα βλέπετε εφιάλτες από τις ‘Γέφυρες του Μάντισον Κάουντι’, ακόμα και που ήταν καλή ταινία; Η απάντηση έρχεται σε έναν κινηματογράφο δίπλα σε εσάς...

Θα τα πω επιγραμματικά, γιατί έχω κι άλλη δουλειά και φοβάμαι μην με ξαναπιάσει η νύστα. Ένα καλό μυθιστόρημα στα χέρια συγγραφέων φτηνού ρομαντικού αναγνώσματος. Ένα θέμα που μόνο ο Antonioni θα μπορούσε να κάνει δυνατή ταινία. Ένας σκηνοθέτης που παρακαλάει τον διευθυντή φωτογραφίας, να τον βγάλει από την δύσκολη θέση. Ένας Richard Gere στα κατάμαυρά του χάλια. Μια Diane Lane που δεν φτάνει, για να βγάλει την κόμπρα (αυτή που αποκοιμίζει το θύμα της) από την τρύπα. Μια ωριαία υπνηλία, που δεν διασώζεται από το ενεργητικότερο φινάλε.

Ήθελα να δω και την Viola Davis, που πάει φέτος γερά για Όσκαρ με το ‘Doubt’, αλλά όσο την είδατε εσείς, άλλο τόσο την είδα κι εγώ. Μεγαλύτερη εντύπωση μου έκανε, το πόσο έχει γεράσει ο Scott Glenn, ακόμα και από τις περσινές του εμφανίσεις. Ακόμα μεγαλύτερη εντύπωση μου έκανε το παραθαλάσσιο ξενοδοχείο, που θα ήταν θαυμάσιο για ταινία τρόμου.

Και μια τελευταία δήλωση, για να τελειώνουμε, μια και καλή… Κύριε Gere, πάτε και κάνετε θαυμάσιες εμφανίσεις σε ‘I’m Not There’ και ‘Σικάγο’. Δηλαδή δύο καλές εμφανίσεις από το 1984 έως και σήμερα! Έχετε ένα καλούτσικο παρελθόν (πριν από το ‘Κότον Κλαμπ’) και είστε ο νούμερο ένα καρδιοκατακτητής των 1980 (παρά τις κακές γλώσσες που λένε…). Είστε οπαδός μιας εσωτερικής θρησκείας, όπως ο Βουδισμός, που έπρεπε να σας κάνει ποιοτικότερο στην ζωή σας. Μα τελικά, δεν μας παρατάτε ήσυχους;

Κριτική Σύνοψη

Δεν κάνω... νυστάζω!

Σταύρος Γανωτής
του Σταύρου Γανωτή stavros.ganotis@myfilm.gr


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW

Get Flash to see this player.


top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
13/11/2008


top of the page




PHOTOS - POSTERS

Nights_In_Rodanthe_01.jpg
Nights_In_Rodanthe_02.jpg
Nights_In_Rodanthe_03.jpg
Nights_In_Rodanthe_04.jpg
Nights_In_Rodanthe_05.jpg
Nights_In_Rodanthe_06.jpg
Nights_In_Rodanthe_07.jpg
Nights_In_Rodanthe_08.jpg
Nights_In_Rodanthe_09.jpg
Nights_In_Rodanthe_10.jpg
Nights_In_Rodanthe_11.jpg
Nights_In_Rodanthe_12.jpg
37 φωτογραφία(ες) σε 4 σελίδα(ες) 1
Nights_In_Rodanthe_13.jpg
Nights_In_Rodanthe_14.jpg
Nights_In_Rodanthe_15.jpg
Nights_In_Rodanthe_16.jpg
Nights_In_Rodanthe_17.jpg
Nights_In_Rodanthe_18.jpg
Nights_In_Rodanthe_19.jpg
Nights_In_Rodanthe_20.jpg
Nights_In_Rodanthe_21.jpg
Nights_In_Rodanthe_22.jpg
Nights_In_Rodanthe_23.jpg
Nights_In_Rodanthe_24.jpg
37 φωτογραφία(ες) σε 4 σελίδα(ες) 2
Nights_In_Rodanthe_25.jpg
Nights_In_Rodanthe_26.jpg
Nights_In_Rodanthe_27.jpg
Nights_In_Rodanthe_28.jpg
Nights_In_Rodanthe_29.jpg
Nights_In_Rodanthe_30.jpg
Nights_In_Rodanthe_31.jpg
Nights_In_Rodanthe_32.jpg
Nights_In_Rodanthe_33.jpg
Nights_In_Rodanthe_34.jpg
Nights_In_Rodanthe_35.jpg
Nights_In_Rodanthe_36.jpg
37 φωτογραφία(ες) σε 4 σελίδα(ες) 3
Nights_In_Rodanthe_37.jpg
     
37 φωτογραφία(ες) σε 4 σελίδα(ες) 4


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Πρωταγωνιστούν:

    Diane Lane .... Adrienne Willis
    Richard Gere .... Dr. Paul Flanner
    James Franco .... Mark Flanner
    Scott Glenn .... Robert Torrelson
    Christopher Meloni .... Jack Willis
    Mae Whitman .... Amanda Willis
    Viola Davis .... Jean
    Pablo Schreiber .... Charlie Torrelson
    Charlie Tahan .... Danny Willis
    Austin James .... Chauffeur
    Irene Ziegler .... Real Estate Woman
    Ato Essandoh .... Jean's Lover
    Cari Moskow .... Nurse
    Nina Voltaire .... Surgery Patient
    Huyen Thi .... Nurse
    Leo Daniels .... Adrienne's neighbor (uncredited)

Σκηνοθεσία: George C. Wolfe
Σενάριο: Ann Peacock, John Romano, Nicholas Sparks
Παραγωγή: Denise Di Novi
Εταιρείες Παραγωγής: DiNovi Pictures, Village Roadshow Pictures, Warner Bros. Pictures
Φωτογραφία: Affonso Beato
Μουσική: Jeanine Tesori
Μοντάζ: Brian A. Kates
Σχεδιασμός παραγωγής: Patrizia von Brandenstein
Casting: Lisa Mae Fincannon , Lynn Kressel
Καλλιτεχνική Διεύθυνση: William G. Davis
Σκηνικά : James Edward Ferrell Jr.
Κοστούμια: Victoria Farrell
Μακιγιάζ: Vivian Baker, Wendy Bell, LuAnn Claps, Robert Hall, Sandra S. Orsolyak , Peter Tothpal
Διεύθυνση Παραγωγής : Ravi D. Mehta, Charlene Olson
Βοηθός σκηνοθέτη: Van Hayden
Χρονολογία παραγωγής: 2008
Χώρα παραγωγής: ΗΠΑ, ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ
Γλώσσα : ΙΣΠΑΝΙΚΑ, ΑΓΓΛΙΚΑ
Διάρκεια: 97'
Εικόνα: ΕΓΧΡΩΜΗ
Είδος ταινίας : ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ, ΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ
Ήχος : DTS | Dolby Digital | SDDS
Καταλληλότητα : USA:PG-13 | Australia:PG | UK:PG | Ireland:PG | Portugal:M/12
Διανομή: VILLAGE FILMS (2008) (Greece) (theatrical)


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4.4
Αριθμός Ψήφων: 5


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Αισθηματική
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΑισθηματικήParents Strongly CautionedΔραματική


Advertisement


top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails