Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 23/10/14 :.
. Ο Δικαστής
. Τα Χελωνονιντζάκια
. Η Λέσχη Της Κομψής Αλητείας
. Στα Καλά Καθούμενα
. Άπληστοι Γείτονες
. Το Μαγικό σπίτι
.: από 30/10/14 :.
. Σκουπίδια
. Η Κακή Μέρα Από Το Πρωί Φαίνεται
. St. Vincent ο αγαπημένος μου Άγιος
. Ida
. God's Pocket
.: από 6/11/14 :.
. Interstellar
. Οι Υπερέξι
. Συγκάλυψη
. Δύο Ημέρες, Μία Νύχτα
. We Are the Best!
. Τα Ερείπια είναι Πάντα Θλιμμένα
.: από 13/11/14 :.
. Ένα Περιστέρι Έκατσε Σε Ένα Κλαδί
. O Αγγελιοφόρος Πρέπει να Πεθάνει
. Δυο Ανάσες
.: από 20/11/14 :.
. The Hunger Games: Η Επανάσταση - Μέρος 1
. Party Girl
. Η Άλλη Μποβαρί
. Fury

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: kostanti's Profile kostanti
Σήμερα: 1
Χθές: 1
Συνολικά: 9782

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 191
Μέλη: 1
Σύνολο: 192

Εγγραφή

-- Sponsored Links --
Dailymotion
Movies LTD
aggelospolidoros.blogspot.gr
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr


Cinema: Η ΤΙΤΑΝΟΜΑΧΙΑ 3D (CLASH OF THE TITANS 3D) του Λουίς Λετεριέρ (2010)

Ημερομηνία καταχώρησης: Τρίτη, 28 Απρ. 2009 @ 23:03:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Περιπέτεια

Η ΤΙΤΑΝΟΜΑΧΙΑ 3D
CLASH OF THE TITANS (3D)
του Λουίς Λετεριέρ
με τους Σαμ Γουόρθινγκτον, Λίαμ Νίσον, Ραλφ Φάινς, Τζέμα Άρτερτον, Μαντς Μίκελσεν, Αλέξα Ντάβαλος, Τζέισον Φλέμινγκ

Υπόθεση:
Στην ταινία «Η Τιτανομαχία», ο απόλυτος αγώνας για εξουσία και δύναμη στρέφει τους ανθρώπους ενάντια στους βασιλείς και τους βασιλείς ενάντια στους θεούς. Ο πόλεμος, όμως, μεταξύ των ίδιων των θεών μπορεί να καταστρέψει τον κόσμο. Γόνος θεού, αλλά μεγαλωμένος από ανθρώπους, ο Περσέας (Σαμ Γουόρθινγκτον) προσπαθεί μάταια να σώσει την οικογένειά του από τον Άδη (Ρέιφ Φάινς), τον εκδικητικό Θεό του Κάτω Κόσμου. Μην έχοντας τίποτε άλλο να χάσει, ο Περσέας προσφέρεται να ηγηθεί μιας επικίνδυνης αποστολής, με σκοπό να κατατροπώσει τον Άδη, πριν εκείνος καταφέρει να ανατρέψει τον Δία (Λίαμ Νίσον) και να σπείρει το χάος στον κόσμο. Επικεφαλής μιας γενναίας ομάδας πολεμιστών, ο Περσέας θα ξεκινήσει ένα παράτολμο ταξίδι σε απαγορευμένους κόσμους. Αντιμαχόμενος ανίερους δαίμονες και τρομερά τέρατα, θα καταφέρει να επιβιώσει, μόνο αν αποδεχθεί τη δύναμή του ως Θεός, αψηφήσει τη μοίρα του και αγκαλιάσει το πεπρωμένο του.



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Μετά την μεγάλη επιτυχία των «300», η WARNER BROS. PICTURES και η LEGENDARY PICTURES επιστρέφουν στην ελληνική μυθολογία με την ταινία “CLASH OF THE TITANS” (3D)

Βασισμένη στην ομότιτλη ταινία του 1981, η «Τιτανομαχία» φέρει τη σκηνοθετική υπογραφή του Λουί Λετεριέ και ακολουθεί τα χνάρια των «300» του Ζακ Σνάιντερ που άφησαν εποχή στις ελληνικές αίθουσες.
«Η Τιτανομαχία» θα ξεκινήσει να προβάλλεται στις ελληνικές αίθουσες στις 4 Απριλίου και σε 3D αίθουσες,  καθιστώντας τους Θεούς ακόμη πιο τρομερούς, τα μυθικά πλάσματα ακόμη πιο φοβερά και ταξιδεύοντας το κοινό ακόμη βαθύτερα στο μυθικό κόσμο της ελληνικής μυθολογίας.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ

“Ελευθερώστε το Κράκεν!”

Με μυθικά τέρατα που όλοι έχουμε ακούσει σε ιστορίες από μικροί, σκηνικά και εκπληκτικές τοποθεσίες από τα βάθη της κόλασης μέχρι την κορυφή του Ολύμπου, και προτίστως εντυπωσιακές μάχες μεταξύ Θεών και ανθρώπων, η «Τιτανομαχία», είναι μια θεαματική, επική ταινία που θα καθηλώσει το κοινό σε όλο τον κόσμο και θα τους ταξιδέψει στην Αρχαία Ελλάδα, μέσα από την απόλυτη 3D εμπειρία.
“Είναι μια μεγαλειώδης, διασκεδαστική περιπέτεια,” λέει ο σκηνοθέτης Λουί Λετεριέ. “Η ιστορία είναι μυθική, με στοιχεία ρομάντζου, μια ταινία εκπλήρωσης του πεπρωμένου σου. Έχει στοιχεία φαντασίας, είναι διασκεδαστική και κατά διαστήματα λίγο τρομακτική. Προσθέστε σε αυτό το μείγμα κι ένα απίστευτο καστ, μεταξύ των οποίων οι Σαμ Γουόρθινγκτον, Ρέιφ Φάινς και Λίαμ Νίσον και έχετε μια πραγματικά αναζωογονητική εμπειρία.”
Με τον Λετεριέ στο τιμόνι, οι ηθοποιοί ήταν έτοιμοι για το ταξίδι στην Εποχή των Μύθων. “Πάντα θαυμάζω ένα σκηνοθέτη που είναι πρόθυμος να ρισκάρει,” λέει ο Σαμ Γουόρθινγκτον που υποδύεται τον Περσέα, τον κεντρικό χαρακτήρα στην «Τιτανομαχία».  “Το όραμα του Λουί για την ταινία ήταν επικό, τολμηρό και ηρωικό. Ήθελε να φτιάξει μια συναρπαστική, διασκεδαστική ταινία και σκέφτηκα πως είναι ένας σκηνοθέτης που θα ήθελα να «μονομαχήσω». Ήθελα να συμμετάσχω σ’ αυτό που προσπαθούσε να δημιουργήσει. ”
Την ίδια άποψη είχαν και οι Λίαμ Νίσον και Ρέιφ Φάινς, που υποδύονται τοους Θεούς Δία και Άδη, αντίστοιχα.  “Τα παιδιά μου ήταν αυτά που με ενθάρυναν να το κάνω,” λέει ο Νίσον, “και ήξερα ότι με τον Λετεριέ και όλο το συνεργειο των απίστευτων κομπιουτεράδων και ειδικών των εφέ, θα κατάφερνε να απογειώσει την ταινία.”
“Πάντοτε λάτρευα τους Ελληνικούς Μύθους.” αναφέρει ο Φάινς.  “Θεώρησα επίσης, πως το σενάριο είχε μια επικότητα και μια ζωντάνια που ήταν ιδιαίτερα ελκυστικά.”
Μεγάλος φαν της πρωτότυπης ταινίας, ο Λετεριέ αισθάνονταν σαν μικρό παιδί σε κατάστημα παιχνιδιών κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων.  “Η «Τιτανομαχία» του 1981 ήταν μια από τις αγαπημένες μου ταινίες —ήταν μια από τις πρώτες ταινίες φαντασίας που είχα δει. Είχα νιώσει απίστευτο δέος, γι αυτό και άρπαξα την ευκαιρία να δημιουργήσω την δική μου εκδοχή.”
Ο Λετεριέ δεν ήταν ο μόνος δημιουργός της ταινίας που είχε ενθουσιαστεί τόσο πολύ με το project. Όπως λέει ο Μπασίλ Ίβανικ, "Θυμάμαι να περιμένω δυο ώρες στην ουρά, όταν ήμουν 11 ετών – ένα από τα καλύτερα κινηματογραφικά σαββατοκύριακα της ζωής μου – για να δω την "Τιτανομαχία", με όλα τα τέρατα, τις μάχες, τις πριγκίπισσες, τους ήρωες με τα σπαθιά ... πράγματα που δεν είχα δει ποτέ πριν.”
Το καθήκον να φέρουν την καλτ ταινία του 1981 στη σημερινή εποχή ανέλαβαν οι σεναριογράφοι Τράβις Μπίτσαμ, Φιλ Χέι και Ματ Μανφρέντι.
«Ήμουν ιδιαίτερα ικανοποιημένος από τη δουλειά των σεναριογράφων," λέει ο Λετεριέ. «Δεν ήταν ένα remake πιστής αναπαράστασης που απλά θα εκμεταλλεύονταν τα άλματα της μοντέρνας τεχνολογίας. Διατήρησε την ακεραιότητα του πρωτοτύπου, αλλά ήταν ταυτόχρονα και αρκετά διαφορετικό. "
"Είχα λατρέψει την πρωτότυπη ταινία. Συνεπώς, ήταν για μένα μια ακαταμάχητη αν και λίγο τρομακτική πρόταση", λέει ο Μπίτσαμ. "Ένα από τα πράγματα που αγαπούσα σε τέτοιες ταινίες, στους μύθους γενικά, είναι ότι αφηγούνται συνηθισμένους ανθρώπινους αγώνες, μέσα από αδύνατες καταστάσεις, για να εκφράσουν πράγματα που δε θα μπορούσαν να εκφραστούν με διαφορετικό τρόπο. Θες να σώσεις το κορίτσι; Πόσο πολύ το θες; Γιατί, για να το καταφέρεις, θα πρέπει να πολεμήσεις αυτό το ανίκητο τέρας. Θες να βρεις τον εαυτό σου; Θα πρέπει να ταξιδέψεις στην άκρη του κόσμου και να γυρίσεις σώος. Θες να εναντιωθείς στους δικούς σου; Λοιπόν, ο μπαμπάς σου είναι Θεός. Μένει να δούμε από τι πάστα είσαι φτιαγμένος."
"Μιλήσαμε πολύ για την οπτική που θα ακολουθούσαμε. Θέλαμε να φτιάξουμε μια ταινία διασκεδαστική, με κλιμακούμενη αγωνία. Θέλαμε, όμως, η δράση να έχει ως επίκεντρο τους χαρακτήρες και τις ιστορίες τους,” λέει ο Χέι.
Βοηθός σε αυτό το εγχείρημα, μια νέα τεχνολογία, το 3D προστέθηκε στη νέα «Τιτανομαχία». Ταίριαξε τέλεια με το όραμα των δημιουργών. "Παρότι δεν γυρίσαμε σε 3D, πολλές από τις σκηνές σχεδιάστηκαν με αυτή την τεχνολογία στο μυαλό μου" αναφέρει ο Λετεριέ, του οποίου η διορατικότητα αποδείχθηκε ιδιαίτερα προφητική. «Η μετατροπή της ταινίας σε 3D προσέθεσε απίστευτο βάθος σε κάθε σκηνή, ενισχύοντας την ιστορία και δίνοντας τη δυνατότητα για μια απόλυτη τρισδιάστατη εμπειρία."

Το Ταξίδι Ενός Ήρωα

Στη μυθολογία της «Τιτανομαχίας», ο άνθρωπος δημιουργήθηκε από τους Θεούς και οι προσευχές του προς αυτούς, τους έδινε τη δυνατότητα να διατηρούν τις δυνάμεις και την αθανασία τους. Χάρη στη λατρεία των ανθρώπων, οι Θεοί μπορούσαν να τους κυβερνούν. "Είναι σαν την ιστορία με το καρότο και το μαστίγιο», εξηγεί ο Λετεριέ," αλλά υπάρχουν πολύ περισσότερα μαστίγια, από καρότα. Οι άνθρωποι αρχίζουν να ξεσηκώνονται, κάτι που οδηγεί σε σταδιακή ένταση.
Ο ήρωας της ταινίας, ο Περσέας, έχοντας μόλις χάσει τη μόνη οικογένεια που γνώρισε, είναι διχασμένος μεταξύ δύο κόσμων: τον κόσμο των ανθρώπων, μέσα στον οποίο μεγάλωσε, και τον κόσμο των Θεών, στον οποίο πολλοί πιστεύουν ότι ανήκει. Ο Σαμ Γουόρθινγκτον υποδύεται τον ημίθεο που είναι απρόθυμος να αποδεχθεί το αναφαίρετο δικαίωμα που έχει, να σταθεί στο πλευρό του πατέρα του Δία.
Ο Ίβανικ προσθέτει, "Όταν ο Σαμ μπήκε στην αίθουσα, ξέραμε ότι είχαμε βρει τον Περσέα. Μας κέρδισε αμέσως και μας άρεσε το γεγονός ότι ήθελε να εργαστεί σκληρά ως ηθοποιός, και ότι κατανοούσε τις απαιτήσεις του ρόλου. Στον Σαμ διακρίνεις ταυτόχρονα μια ένταση και μια νεανικότητα. Είναι σκληρός με απίστευτη φυσική κατάσταση. Πιστεύεις πραγματικά ότι κρύβει μέσα του ένα Θεό. "
"Ο Περσέας είναι ένα απλός ψαράς, όταν τον συναντάμε για πρώτη φορά,» σημειώνει ο Γουόρθινγκτον. «Αλλά οι περιστάσεις θα τον οδηγήσουν σε μια αναζήτηση, μέσα από την οποία θέλει να εκδικηθεί το θάνατο της οικογένειάς του, από τα χέρια των Θεών. Εκτός από την επική φύση της ταινίας, αυτό που πραγματικά μου κέντρισε την προσοχή ήταν η ιδέα της οικογένειας - των πατεράδων που προσπαθούν να επαναπροσεγγίσουν τους γιους, τους γιους που θέλουν να μάθουν γιατί οι πατεράδες τους δεν τους αγαπούν ή γιατί τους απέρριψαν, καθώς και τα αδέλφια που προσπαθούν να βρουν κοινά σημεία επικοινωνίας."
Όπως αναφέρει ο Ίβανικ, "ο Περσέας είναι στην ουσία μια παράπλευρη απώλεια του πολέμου ανάμεσα σε ανθρώπους και Θεούς. Θα βρεθεί στο Άργος, το λίκνο του πολιτισμού στην αρχαία Ελλάδα, το οποίο καταρρέει από τα χέρια των ίδιων Θεών που σκότωσαν την οικογένειά του. Είναι το μέρος που θα ανακαλύψει ποιος είναι πραγματικά."
Αυτός που δεν αποδέχεται την ανεξαρτησία του Περσέα είναι ο φυσικός του πατέρας και βασιλιάς των Θεών, Δίας. Θεωρεί ότι ο Περσέας πρέπει να ζητήσει ο ίδιος τη βοήθειά του. Έχοντας συνηθίσει να εισπράττει ανενδοίαστη  αγάπη από το δικό του δημιούργημα, τους ανθρώπους, ο Δίας είναι αβέβαιος ως προς τον τρόπο αντιμετώπισης των εξεγέρσεων και της παραπαίουσας αφοσίωσης των ανθρώπων.
"Ο Δίας, περισσότερο από κάθε άλλο θεό, αγαπάει τους ανθρώπους," λέει ο Λετεριέ. «Είναι δικό του δημιούργημα και διχάζεται καθότι τους αγαπά τόσο πολύ που δεν θέλει να τους χτυπήσει με όλες του τις δυνάμεις. Γι αυτό και προσπαθεί να τους κάνει να τον υπακούν με την πονηρία... οι καιροί, όμως, αλλάζουν."
Την ίδια στιγμή, ο αδελφός του Άδης, Άρχοντας του Κάτω Κόσμου, πιέζει τον Δία να του επιτρέψει να χειριστεί τα πράγματα με τον δικό του τρόπο. Ο αξιόλογος ηθοποιός Λίαμ Νίσον, ο οποίος ανέλαβε το ρόλο του βασιλιά του Ολύμπου, εξηγεί τη λεπτή σχέση ανάμεσα τους. "Αιώνες πριν, ο Δίας, ο Άδης και ο αδελφός τους, Ποσειδώνας, πήραν τον έλεγχο του κόσμου από τους γονείς τους, τους Τιτάνες," λέει ο Νίσον. "Ο Δίας πήρε τους Ουρανούς, ο Ποσειδώνας τους Ωκεανούς, αλλά ο Δίας ξεγέλασε τον Άδη, ο οποίος έγινε Άρχοντας του Κάτω Κόσμου. Ο Άδης της ιστορίας μας συνειδητοποιεί πως έχει μια ευκαιρία να εκδικηθεί τον Δία, οδηγώντας τον σε πόλεμο με τους ανθρώπους. Στην αρχή, ο Δίας ξεγελιέται από τον Άδη, θεωρώντας πως ίσως ο αδελφός του να έχει δίκιο... ίσως ήρθε η ώρα να δώσουν στους ανθρώπους ένα μάθημα."
Εκμεταλλευόμενος τον πόνο του αδελφού του για την απώλεια της αφοσίωσης των ανθρώπων, ο Άδης πείθει τον Δία να τον αφήσει να βάλει το φόβο στις καρδιές των ανθρώπων, πείθοντας τον ότι με αυτό τον τρόπο οι άνθρωποι θα αρχίσουν να προσεύχονται πάλι στο όνομα του, αποκαθιστώντας τη δύναμη του. Αλλά στην πραγματικότητα, ο φόβος των ανθρώπων δεν κάνει δυνατότερο τον Δία, αλλά τον Άδη. Ο καταξιωμένος ηθοποιός Ρέιφ Φάινς υποδύεται τον παμπόνηρο ηγεμόνα του Κάτω Κόσμου που ανυπομονεί να πάρει τη θέση του αδερφού του Δία.
"Ο Ρέιφ δεν είναι αυτό που θεωρεί κανείς, ηθοποιός με σωματικό εκτόπισμα," λέει ο Ίβανικ, "αλλά έχει την ικανότητα να εκπέμπει τεράστια ένταση, οργή και δύναμη. Ήθελε να δώσει το δικό του στίγμα σε αυτό τον μοναδικό και απίστευτα τρομακτικό χαρακτήρα και το κατάφερε."
Η θυσία που απαιτεί ο Άδης είναι πραγματικά πολύ μεγάλη – να θυσιάσουν στις ορέξεις του Κράκεν τη ζωή της βασίλισσας Ανδρομέδας. Η Αλέξα Ντάβαλος ενσαρκώνει την Ανδρομέδα, μια ευγενική και γενναιόδωρη νέα γυναίκα που είναι έτοιμη να δώσει τη ζωή της, αν αυτό σημαίνει ότι θα σώσει τους κατοίκους του Άργους.
"Η Ανδρομέδα είναι σίγουρα πεισματάρα και επαναστατική," λέει η Ντάβαλος. "Αλλά είναι ταυτόχρονα και ευάλωτη. Μάχεται ενάντια στην ιστορία και τα δικαιώματα της οικογένειάς της, δίνοντας το δικό της στίγμα. Συνδέεται με τους κατοίκους, με εντελώς διαφορετικό τρόπο, σε σχέση με αυτό των γονέων της" Παρά την προθυμία της Ανδρομέδας να θυσιάσει τη ζωή της, ο Περσέας δεν είναι διατεθειμένος να την αφήσει χωρίς να δώσει τη δική του μάχη, κάτι που του δίνει ώθηση για την ηρωική του αποστολή.
Δίπλα στον Περσέα, στην αποστολή του, συναντούμε την Ιώ, η μοίρα της οποίας είναι συνδεδεμένη με εκείνου. Είναι κάτι σαν ο φύλακας άγγελος του. Η ηθοποιός Τζέμα Άρτερτον ενσαρκώνει την μυθική οδηγό, ούτε θνητή, αλλά ούτε και θεότητα, που θα γίνει η σκιά του Περσέα στο ταξίδι του.
"Είχα δει την ταινία πενήντα φορές όταν ήμουν μικρή. Έτσι όταν έμαθα ότι πήρα το ρόλο, πετούσα από τη χαρά μου," λέει. "Προσποιήθηκα ότι ήμουν ψύχραιμη όταν έμαθα τα νέα, αλλά αμέσως τηλεφώνησα στη μαμά και την αδερφή μου." Βέβαια, ο χαρακτήρας που παίζει δεν υπήρχε στην αρχική ταινία. "Αυτό ήταν ακόμη πιο συναρπαστικό, γιατί έπρεπε να δημιουργήσω κάτι νέο και διαφορετικό για μένα."
Ο Λετεριέ περιγράφει την αντίθεση μεταξύ των δύο γυναικών στην ιστορία του Περσέα. «Για μένα, αποτελούν τις δύο κόσμους, ανάμεσα στους οποίους είναι διχασμένος – τον κόσμο των ανθρώπων που μεγάλωσε και τον κόσμο των θεών, στον οποίο ανήκει –  και θα πρέπει να κάνει μια επιλογή."
Ενώ η διάσωση της ζωής της Ανδρομέδας είναι ο καταλύτης για το ταξίδι του Περσέα και η Ιώ, ο πνευματικός του οδηγός, ο Δράκοντας ένας αναγνωρισμένος πολεμιστής είναι ο πρώτος που θα πάρει το σπαθί του και θα τον ακολουθήσει στην αποστολή του. Θα γίνει ένα είδος μέντορα, προσπαθώντας να διδάξει στον πεισματάρη ημίθεο, ξιφασκία και στρατηγική.
Ένας από τους χαρακτήρες που θα αντιμετωπίσουν ο Περσέας, ο Δράκοντας και οι υπόλοιποι συνταξιδιώτες τους είναι ο – μισός τέρας, μισός άνθρωπος – Κάλυβος. Πρώην Βασιλιάς του Άργους, ο Ακρίσιος, μεταμορφώθηκε σε τέρας, όταν ο Δίας τον χτύπησε με τον κεραυνό του. Το διπλό ρόλο ενσαρκώνει ο παλαίμαχος ηθοποιός Τζέισον Φλέμινγκ.
Επίσης, μεταξύ των πολλών ταλαντούχων ηθοποιών απ’ όλο τον κόσμο, συναντούμε τον Ντάνι Χιούστον, στο ρόλο του Ποσειδώνα, Θεό των Θαλασσών, τους Πιτ Ποστλεθγουέιτ, (Σπύρο) και Ελίζαμπεθ ΜακΓκόβερν (Μαρμάρα), ως τους θετούς γονείς του Περσέα, τον Λουκ Τρίντγουεϊ, ως τον Προκόπη, τον θορυβώδη προφήτη του Άδη που ζητά συνεχώς το θάνατο της πριγκίπισσας Ανδρομέδας και τους Λιαμ Κάνινγχαμ, Νίκολας Χουλτ και Χανς Μάθεσον, ως τους Σόλων, Ευσέβιο και Ιξία, τρεις από τους συνταξιδιώτες του Περσέα.
Το εντυπωσιακό cast συνέθεσε μια μικρογραφία των «Ηνωμένων Εθνών», με εκπροσώπους από την Αμερική, την Αυστραλία, τη Δανία,  την Ιρλανδία, το Ισραήλ, τη Γαλλία, την Αγγλία, την Πολωνία, τη Σκωτία κα.
Θεοί και Τέρατα

Πέρα από τους ανθρώπινους χαρακτήρες, η «Τιτανομαχία» είναι γεμάτη με μυθικά τέρατα και πλάσματα, από το φτερωτό Πήγασο και την θανάσιμη Μέδουσα, ως τον γιγαντιαίο Σκορπιό και το απόλυτο τέρας, το φοβερό Κράκεν. Η δημιουργία αυτών των πλασμάτων ήταν μια σύνθεση οπτικών εφέ και παραδοσιακών τεχνικών κινηματογράφησης.
Ο υπεύθυνος των οπτικών εφέ, Νικ Ντέιβις σημειώνει, "Είχαμε να κάνουμε με τον Όλυμπο και τον Άδη, δηλαδή με τον παράδεισο και την κόλαση. Είχαμε Θεούς και τέρατα. Υπήρχαν πτυχές του φανταστικού, συνυφασμένες στην ιστορία μας. Αλλά την ίδια στιγμή, θέλαμε να είναι όσο πιο ρεαλιστικές γίνονταν. Θέλαμε ο κόσμος να πιστέψει ότι ένα άλογο πετάει και ότι οι Άρπυιες είναι πραγματικές, μέσα στο πλαίσιο της ταινίας μας.”
Για την μάχη με τους γιγάντιους σκορπιούς, η ομάδα του Ντέιβις ξεκίνησε διαχωρίζοντας τους χαρακτήρες που θα έπαιρναν μέρος στη μάχη. Συνεργάστηκαν με τον υπεύθυνο των πλασμάτων, για να προσδιορίσουν το μέγεθος του κάθε σκορπιού που ήταν περίπου 25 με 30 πόδια, από τα άκρα ως την ουρά.
Η ομάδα των ειδικών εφέ, με επικεφαλής τον Νιλ Κόρμπουλντ (ο οποίος, ως έφηβος, είχε δουλέψει στην πρωτότυπη «Τιτανομαχία», προσθέτοντας φτερά στον Μπούμπο, την κουκουβάγια), κατασκεύασαν μια εξέδρα για να μπορούν οι ηθοποιοί να αλληλεπιδρούν κατά τη διάρκεια της μάχης με το σκορπιό. "Το στάδιο από τα ειδικά, στα οπτικά εφέ έγινε με βάση την εξέδρα" λέει ο Κόρμπουλντ. "ο Νικ σχεδίασε αυτό τον καταπληκτικό τρισδιάστατο σκορπιό, τον οποίο χρησιμοποιήσαμε σαν σχέδιο για να κατασκευάσουμε την εξέδρα." Η ομάδα των εφέ πήρε στη συνέχεια τη σκυτάλη και μέσω joystick μανούβραραν την εξέδρα, κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων.
“Ήταν σαν μια ιδιαίτερα τεχνική βόλτα στο ροντέο.,” προσθέτει ο Κόρμπουλντ.  “Είχε τη δυνατότητα να μετακινείται ένα μέτρο, ανά δευτερόλεπτο προς κάθε κατεύθυνση, όπως και να κάνει στροφή 360 μοιρών. Δεν μπορούσες εύκολα να σταθείς πάνω της. Σε πέταγε κάτω αμέσως. ”
Η ομάδα του Ντέιβις χρησιμοποίησε επίσης ένα συνδυασμό CGI και γυρισμάτων για να φέρει στη ζωή την Μέδουσα, το Κράκεν, τις Άρπυιες και τον Πήγασο. Σε αντίθεση με κάθε ενσάρκωση της Μέδουσας μέχρι σήμερα, η Μέδουσα της «Τιτανομαχίας», έχει εκτός από κεφάλι με φίδια για μαλλιά, σώμα που είναι εξ ημισείας άνθρωπος και φίδι και γι αυτό είναι σε θέση να κυνηγά τους ανεπιθύμητους επισκέπτες αθόρυβα και δυναμικά. Τα ψηφιακά εφέ μετέτρεψαν το supermodel Ναταλία Βοντιάνοβα, στην γοργόνα που το βλέμμα της όντως σε σκοτώνει.
Το μυθικό πλάσμα με την μεγαλύτερη σημασία στην ιστορία ήταν ο Πήγασος, ένα πραγματικά μαγικό ζώο. Ο Λετεριέ αναφέρει, "Ο Πήγασος είναι ένα φτερωτό άλογο, σύντροφος των θεών που κανείς άνθρωπος δεν έχει ιππεύσει. "
"Το πρόβλημα με τα φτερωτά άλογα είναι ότι δεν πετούν," λέει ο Ντέιβις. "Έχεις έτσι να ξεπεράσεις προβλήματα αεροδυναμικής, προκειμένου το πέταγμα του να δείχνει φυσικό." Για το ρόλο χρησιμοποιήθηκαν δυο Φριζικά άλογα – επιβήτορες, μια μαύρη ράτσα βασιλικών αλόγων από την Ολλανδία: ο Μπονς ήταν ο βασικός Πήγασος, ενώ ο κασκαντέρ ίππευε το δεύτερο άλογο, τον Γκάλο. Τη σκυτάλη πήρε η ομάδα των οπτικών εφέ, η οποία και ανέπτυξε ένα πολύπλοκο σύστημα παρακολούθησης, μέσα από το οποίο μπόρεσε να καταγράψει την κίνηση των αλόγων και να προσθέσει τα φτερά του Πήγασου ψηφιακά.
Η φάση σχεδιασμού του Κράκεν – του πιο επίφοβου κτήνους σε όλο το Άργος – κράτησε σχεδόν πέντε μήνες. Ο Ντέιβις σχολιάζει, "Ο Άαρον Σιμς, σχεδιαστής των χαρακτήρων της ταινίας, εργάστηκε με τον Λουί, εμένα και τους τεχνικούς, μέχρις ότου να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι. Την σκυτάλη πήραν οι άνθρωποι της MPC (Moving Picture Company), που ανέλαβαν να κάνουν το προσχέδιο μας πράξη.
"Το Κράκεν είναι μυστηριώδες, είναι ένας θρύλος," λέει ο Λετεριέ, "έτσι δεν θέλαμε να το αποκαλύψουμε αμέσως. Ο Νικ, ο Άαρον και η ομάδα της MPC έκαναν καταπληκτική δουλειά, δημιουργώντας αυτό το τέρας που εμφανίζεται μέσα από τη θάλασσα. Είναι ένα πλάσμα που δεν έχει δει το φως του ήλιου για χιλιάδες χρόνια, κάτι που έπρεπε να φανεί στον τρόπο που το φως διαχέεται στο κέλυφος του. "

Σε αναζήτηση της Ελλάδας του 200 Π.Χ.

"Είχαμε στη διάθεση μας ένα συνεργείο με περισσότερα από 800 άτομα απ’ όλο τον κόσμο», αναφέρει ο Λετεριέ, αναφερόμενος στις ποικίλες τοποθεσίες που χρησιμοποιήθηκαν στην «Τιτανομαχία». Ο Ντε Λα Νόι σημειώνει, "ο Λουί είχε ένα αρκετά σαφές όραμα από την αρχή. Δεν ήθελε να ακολουθήσει εξ ολοκλήρου τη λογική των ψηφιακών εφέ. Σαφώς και θα έπρεπε να είχαμε ψηφιακά μυθολογικά πλάσματα, αλλά ο κόσμος της ταινίας μας, θα έπρεπε να είναι πραγματικός, όπου αυτό ήταν δυνατό.»
"Η Τιτανομαχία" γυρίστηκε σε διάφορα σημεία σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων και ορισμένων περιοχών που σπάνια βλέπουμε σε ταινίες. Η Τενερίφη, στις Κανάριες Νήσους, τουριστικός προορισμός στα ανοικτά των ακτών της Αφρικής, είχε να φιλοξενήσει τα γυρίσματα μιας σημαντικής παραγωγής για πάνω από τέσσερις δεκαετίες.
"Σε αντίθεση με μέρη που πολλές φορές έχουμε δει σε ταινίες, " λέει ο Λετεριέ, "εδώ είχαμε κάτι ολοκαίνουργιο, μαύρη και λευκή λάβα, χλωρίδα και περίεργους σχηματισμούς σύννεφων. Ένιωθες σαν να ίπτασαι πάνω από τον κόσμο, σ’ ένα μέρος που δεν είχαν αγγίξει ανθρώπινα χέρια. "
Η Τενερίφη μας προσέφερε μεγάλη ποικιλία τοποθεσιών και μαζί μοναδικές ευκαιρίες. Ο Ντε Λα Νόι τονίζει "Στην σκηνή που το άγαλμα του Διός καταρρέει στο Άργος, ήμασταν στα 7.000 πόδια, με τα ελικόπτερα να πετούν πάνω από την κορυφή του ηφαιστείου. Ήταν η πρώτη φορά που ελικόπτερα είχαν πετάξει μέχρι εκεί. Τα τοπία μας ήταν απολιθωμένα ποτάμια λάβας. "
Η παραγωγή χρησιμοποίησε επίσης τον ωκεανό, κυρίως στη σκηνή που οι Θεοί εκδηλώνουν την οργή τους στο Άργος. Είναι το σημείο που σκοτώθηκε η οικογένεια του Περσέα, ενώ επέβαιναν στο αλιευτικό σκάφος τους. Το σκάφος που χρησιμοποιήθηκε στην ταινία κατασκευάστηκε στην Αγγλία και μεταφέρθηκε στην Τενερίφη για τα γυρίσματα. Ωστόσο, βυθίστηκε όταν το έβαλαν για πρώτη φορά στο νερό. Μετά την ανάκτηση του, έπρεπε να επισκευαστεί, ώστε να μπορέσουν να το χρησιμοποιήσουν για τα γυρίσματα...  μόνο και μόνο για να το ξαναβυθίσουν.
Στη συνέχεια η παραγωγή μεταφέρθηκε στην Ουαλία, για το γύρισμα ορισμένων ιδιαίτερα απαιτητικών σκηνών, όπως η σκηνή της εισόδου των ηρώων στον Άδη, η αντιπαράθεση μεταξύ του Περσέα και του Κάλυβου και η επίσκεψη της ομάδας του Περσέα στις μάγισσες της Στυγός. Για την τελευταία σκηνή, ο σκηνογράφος Μάρτιν Λέινγκ αναφέρει, "Στην μυθολογία μας, όταν η Γη δημιουργήθηκε από τους Τιτάνες, ένας από αυτούς έχασε τη ζωή του και το χέρι του ξεπρόβαλε από το έδαφος, δημιουργώντας τον τόπο όπου ζουν οι μάγισσες μας. Ξοδεύουν τον χρόνο τους προστατεύοντας την παλάμη του χεριού, γι αυτό κι εμείς κινηθήκαμε στο να δημιουργήσουμε το ανάλογο σκηνικό.
Αν και η παραγωγή έκανε εκτεταμένη χρήση πολυάριθμων εξωτερικών γυρισμάτων, δεν ήταν εφικτό όλες οι σκηνές να γυριστούν έτσι. Γι αυτό και κατασκευάστηκαν αρκετά πολύπλοκα σκηνικά για τις υπόλοιπες σκηνές της ταινίας. Τα σκηνικά κατασκευάστηκαν στα Shepperton Studios, συμπεριλαμβανομένου του μέρους που έμεναν οι μάγισσες της Στυγός, το αιθέριο οίκημα των Θεών, τον Όλυμπο, όπως και μέρη της πόλης του Άργους.
"Για το Άργος, θα μπορούσαμε να είχαμε διαλέξει περιοχές με πραγματικά τείχη, αλλά το πρόβλημα ήταν πως ήθελα να αποθανατίσω μια μαζική καταστροφή, και ο καλύτερος τρόπος για να καταστρέψεις κάτι είναι να το κατασκευάσεις ", λέει ο Λετεριέ. "Έτσι φτιάξαμε αυτή την τεράστια πόλη, με πάνω από 40.000 τετραγωνικά μέτρα και ήμουν τόσο ενθουσιασμένος γιατί θα την κατέστρεφα ολόκληρη. Ήμουν σαν ένα παιδί που παίζει με τα Legos του...  τα τεράστια Legos του. "

Ώρα για Δράση

"Η Τιτανομαχία " είναι γεμάτη με μεγάλης κλίμακας, επικές σκηνές δράσης και για να διαχειριστεί την ύπαρξη τους, ο Λετεριέ στράφηκε στον υπεύθυνο των κασκαντέρ, Πολ Τζένινγκς. «Είναι καταπληκτικός», λέει ο σκηνοθέτης. "Μάζεψε μια αξιόλογη ομάδα κασκαντέρ και σχεδίασε φανταστικά χορογραφημένες μάχες. Του λες ότι θες να δεις μια ξιφομαχία, όπως ποτέ μέχρι σήμερα και θα σου προτείνει αυτό ακριβώς που του ζήτησες."
Το οπλοστάσιο που χρησιμοποιήθηκε στην "Τιτανομαχία” ήταν εκτεταμένο. Κατασκευάστηκαν 1600 όπλα, όλα από το μηδέν. Τα σπαθιά κατασκευάστηκαν από διαφορετικά υλικά, ανάλογα με τον τρόπο που θα χρησιμοποιούνταν στην ταινία: χαλκός για τα πιο εντυπωσιακά, αλουμίνιο για τα ελαφρύτερα, καουτσούκ για την πρόληψη τραυματισμών και ορισμένα από αφρώδη υλικά, ώστε να θρυμματίζονται πιο εύκολα.
Ο εποπτεύων οπλουργός Νικ Κομορνίκι είχε το διασκεδαστικό καθήκον να φτιάξει όπλα για τους Τούρκους αδελφούς Οζάλ και Κιουτσούκ, μέλη της ομάδας του Περσέα. Ο Οζάλ (Ασράφ Μπαρόμ) κουβαλούσε τέσσερα μαχαίρια, ένα φυσοκάλαμο, βελάκια, μια σφεντόνα, ένα τόξο κι ένα βράχο. Ο ηθοποιός ζητούσε περισσότερα, αλλά η συλλογή ήταν ήδη λίγο βαριά για να την κουβαλάει πάντα μαζί του.
Αφήνοντας πίσω τους Μανδύες

Όταν συζητούσαν για τα κοστούμια στην "Τιτανομαχία," ο Λετεριέ εξέφρασε στην ενδυματολόγο Λίντι Χέμινγκ την άποψη ότι Περσέας και οι πολεμιστές του από την πόλη του Άργους θα έπρεπε να έχουν εμφάνιση που να αντικατοπτρίζει τη δύναμη και σκληράδα τους, και ότι τα άκρα τους, κυρίως τα πόδια τους έπρεπε να είναι όσο πιο γυμνά γίνεται. "Σχεδίασα πολλά διαφορετικά στυλ πανοπλίας, και κυρίως πολύ γερά περιβραχιόνια και προστατευτικά για τα πόδια," λέει η Χέμινγκ. "Όλες οι πανοπλίες, μεταλλικές και δερμάτινες, έπρεπε να δείχνουν ότι είχαν χρησιμοποιηθεί σε μάχες πριν το ξεκίνημα της ιστορίας μας. Έτσι, πολλές φορεσιές κατασκευάστηκαν με αυτόν ακριβώς το στόχο, ενώ εξασφαλίσαμε πως και στα σπαθιά θα υπήρχαν πολλά χτυπήματα και σημάδια που θα παρέπεμπαν σε προηγούμενες μάχες."
Όταν αποφασίζονταν η εμφάνιση των Θεών του Ολύμπου, ο Λετεριέ ήταν εξίσου σίγουρος ότι δεν ήθελε οι Θεοί να είναι ντυμένοι με μανδύες. Η Χέμινγκ θυμάται ότι "τους ήθελε με πανοπλίες, καθώς βρίσκονταν σε πόλεμο με τους θνητούς. Έπρεπε να δείχνουν υπεράνθρωποι." Έτσι η Χέμινγκ σχεδίασε για τον κάθε Θεό, κοστούμια εμπνευσμένα από τα πλάσματα, τα μοτίβα ή τις δυνάμεις που τους αποδίδονταν στην ελληνική μυθολογία. Κάθε πανοπλία έπρεπε να σχεδιαστεί έτσι ώστε να δείχνει πως κατασκευάστηκε από διάφορα πολύτιμα μέταλλα και να έχει την ικανότητα να «εκπέμπει φως» από την ομάδα των οπτικών εφέ.

Για την παλέτα των χρωμάτων που θα χρησιμοποιούσε, η Χέμινγκ ερεύνησε όσο ευρύτερα μπορούσε την ιστορία της ζωής στην Αρχαία Ελλάδα και την ενδυμασία των κατοίκων. "Επέλεξα ένα «βρώμικο», κοκκινωπό κι ένα υπέροχο «καμένο» πορτοκαλί για τις κάπες των στρατιωτών", αναφέρει, "ενώ για τους νομάδες της ερήμου, τους Ντζιν που συνοδεύουν τον Περσέα στο ταξίδι του, χρησιμοποίησα ένα πολύ δυνατό μπλε λουλακί  και πολλά αφρικανικά υφάσματα."
Για το εσωτερικό της πόλης και το παλάτι του Άργους, η Χέμινγκ λέει, "Οι άνθρωποι ζουν μια παρακμασμένη ζωή, γι 'αυτό και αποφάσισα πώς έπρεπε να θυμίζει πάρτι του Βερσάτσε. Χρησιμοποίησα φυσικό μετάξι και βαμβάκι, υφάσματα πλισαρισμένα στο χέρι και βαμμένα σε ανοιχτό βερικοκί, ροδακινί, κίτρινο και ροζ, με πολλά χειροποίητα χρυσά κοσμήματα. "
Ένα από τα αγαπημένα λουκ του Λετεριέ που δημιούργησε η Χέμινγκ, ήταν αυτό του Άδη. "Ο Άδης φοράει πανοπλία από τότε που εστάλη στον κάτω κόσμο, αμέσως μετά τη μάχη με τους Τιτάνες," σημειώνει ο σκηνοθέτης. Αλλά η πανοπλία του έχει διαβρωθεί, έχει φαγωθεί από το θείο... είναι κομματιασμένη, αλλά εκείνος συνεχίζει να την φοράει. Και η κάπα του είναι εγχυμένη με τις κραυγές χιλίων ψυχών. Αποτελείται από καπνό, σκόνη, πόνο και αίμα."
«Η σημερινή "Τιτανομαχία" είναι μια αναπαράσταση της ελληνικής μυθολογίας, εν έτη 2010», δηλώνει ο σκηνοθέτης Λουί Λετεριέ. «Είναι μια ταινία δράσης, μια ταινία για την οικογένεια, την πίστη και το πεπρωμένο. Και είναι μεγάλη, επειδή ο κόσμος της ελληνικής μυθολογίας είναι μεγάλος. Δεν κρατηθήκαμε καθόλου. Τα τέρατα είναι ότι μεγαλύτερο έχετε δει, και δεν είναι δύο ή τρία, υπάρχουν 12 διαφορετικά πλάσματα. Είναι ένα νέος κόσμος, ένας κόσμος που δεν έχουμε ξαναδεί, και πιστεύω ότι το κοινό θα ζήσει μια πραγματικά αξέχαστη εμπειρία."

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

www.ClashoftheTitansMovie.co.uk

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

http://www.imdb.com/




top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Αρχαία ελληνική ιστορία και μυθολογία, δύο θέματα που πονάνε αφού πριν περίπου μια δεκαετία απορούσαμε γιατί δεν έχει βγει κάποια ταινία βασισμένη στις αμέτρητες ιστορίες των και σήμερα μετά τα Troy, Alexander, Percy Jackson και άλλα τόσα λιγότερο γνωστά, παρακαλάμε να μην είχαν γίνει ποτέ.

Σε παραγωγή του Ray Harryhausen, το πρώτο Clash of the Titans του 1981 ήταν μια ταινία αρκετά εντυπωσιακή για την εποχή της και με σχετικά καλές κριτικές για το είδος της έχοντας μεγάλα ονόματα όπως τους Laurence Olivier, Ursula Andress και Burgess Meredith στο cast της. Σήμερα ο Kevin De La Noy, παραγωγός πρόσφατων επιτυχιών όπως The Dark Knight και Public Enemies ανέλαβε να μας ξαναπαρουσιάσει την ιστορία του Περσέα ή πιο σωστά να μας κάνει επίδειξη ειδικών εφέ μπασταρδεύοντας την ιστορία του Περσέα.

Μπερδεύοντας την ελληνική, την αραβική με τη σκανδιναβική μυθολογία, οι σεναριογράφοι μας παρουσιάζουν με σχετική συνέπεια την ιστορία του ημίθεου Περσέα, γιου του Δία και της Δανάης να σώζεται ως βρέφος από έναν ψαρά με την οικογένεια του οποίου και μεγαλώνει, μέχρι που όλη η οικογένεια σκοτώνεται από τον Θεό Άδη. Ο ίδιος καταλήγει στο Άργος το οποίο απειλείται από τον Άδη ότι θα καταστραφεί από το τρομερό τέρας Kraken (!!) αν δε θυσιάσουν τη πριγκίπισσα Ανδρομέδα. Έτσι ο Περσέας φεύγει μαζί με τους καλύτερους πολεμιστές του Άργους για να βρουν τρόπο να σταματήσουν το Kraken και να σκοτώσει τον Άδη. Πιάσ' τ' αυγό και κούρευτο…

Τεράστιοι σκορπιοί, παραφυσικά Djinn (τζίνι), τεράστια τέρατα που μοιάζουν με μια μίξη του τέρατος του Cloverfield με τα Kraken (μυθικά θαλάσσια τέρατα) της Σκανδιναβικής μυθολογίας, η Μέδουσα και διάφορα άλλα τέτοια όμορφα θα παρακολουθήσετε στο μπαστάρδεμα της ιστορίας του Περσέα. Ουσιαστικά χωρίς αιτία, ο Περσέας και η παρέα του πηγαίνει από μάχη σε μάχη απλά για να παρουσιαστεί ακόμα ένα υπερφυσικό “μυθολογικό” τέρας.

Πριν 30 χρόνια, μια τέτοια αφέλεια ίσως ήταν ανεκτή αλλά σήμερα είναι κωμικοτραγικό, τουλάχιστον για τους θεατές που ξέρουν τα απολύτως βασικά για τη μυθολογία. Αλλά έστω και έτσι, αυτό δε θα ήταν τόσο μεγάλο παράπτωμα αν η ταινία ήταν αρκούντος διασκεδαστική και με καταιγιστική δράση. Αντίθετα, η πρώτη της ώρα είναι κουραστική με ερασιτεχνικά σκηνοθετημένες σκηνές δράσης κάνοντας τα μειονεκτήματα των όχι και τόσο τέλειων όσο διαφημίζονται, οπτικών εφέ που μας θυμίζουν έντονα τους πρόσφατους Transformers παρά μυθολογικά τέρατα, ακόμα πιο έντονα. Ευτυχώς για την υπομονή μας, μετά την πρώτη ώρα οι σκηνές δράσης, αν και υπερβολικά προβλέψιμες και χωρίς ίχνος πρωτοτυπίας, είναι έντονες και διασκεδαστικές.

Χωρίς το all-star cast των Liam Neeson, Ralph Fiennes, Jason Flemyng, Mads Mikkelsen, Liam Cunningham, Pete Postlethwaite, Alexander Siddig, Ashraf Barhom, τους νέους και ανερχόμενους Luke Evans, Nicholas Hoult, Hans Matheson, τις υπερβολικά όμορφες Gemma Arterton και Alexa Davalos και τον νέο μεγάλο blockbuster star Sam Worthington, το Clash of the Titans πιθανότατα δε θα ήταν καν ανεκτό. Όλο το budget καταξοδεύτηκε στα εφέ, κάνοντας ολόκληρη τη ταινία να μοιάζει φτηνή χωρίς ίχνος επικότητας, κάνοντας το τελικό αποτέλεσμα οριακά ικανό να μας κρατήσει στα 100 λεπτά της.

Αλέξης Κυριαζής
του Αλέξη Κυριαζή alexis.kyriazis@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

Η ΤΙΤΑΝΟΜΑΧΙΑ των ...spreads...

... και μετά απορούμε πως χρεωκοπήσαμε ως χώρα! Αγαπητοί μου, φέρουμε 100% στο ακέραιο την ευθύνη για το "θεαματικό ξεπούλημα" της Ιστορίας και της Μυθολογίας μας. Του Πολιτισμού γενικά. Με τούτα και μ' αυτά κάποιοι δεν θα δίσταζαν να ανταλλάξουν και τους κίονες της Ακρόπολης για ένα ..ομόλογο. Οι κερδοσκόποι καιροφυλακτούν. Δουλειά τους. Παραμονεύουν και με την κατάλληλη ευκαιρία χτυπούν αλύπητα. Χωρίς έλεος. Η διασπάθιση του χρήματος σε προϊόντα υποκουλτούρας, δεν είναι καινούργιο φρούτο. Εξαγώγιμο και εισαγόμενο. Καμία πρωτοτυπία, σίγουρα - ως εδώ το έχουμε ξαναδεί το σενάριο.

Ακούς εκεί .... "Παγκόσμια Πρεμιέρα" στο Λονδίνο! Που ακούστηκε αυτό"; Τον Ριχάρδο τον Γ' θυμήθηκαν; Αναπολούμε τις ηρωικές στιγμές των " 300" και μελαγχολούμε...

Θυμάστε που δυο μέρες πριν τα φετινά Όσκαρ δόθησαν τα Χρυσά Βατόμουρα της Χρονιάς; Ταινία που κέρδισε τον τίτλο της χειρότερης της δεκαετίας ανακηρύχτηκε το BATTLEFIELD EARTH. Συμφωνούμε απολύτως. Και τώρα το Κουίζ:
Ποιά ταινία, μπαίνει με το σπαθί της στη λίστα για τη δεκαετία 2010-2019; και μάλιστα νωρίς - νωρίς;

Μα φυσικά η ΤΙΤΑΝΟΜΑΧΙΑ του Λουίς Λετεριέ. Διότι αυτό το ριμέικ, έχει όλα τα προσόντα για τη συγκεκριμένη λίστα σε πολλές μάλιστα ακόμα κατηγορίες όπως, σεναρίου, ερμηνειών, σκηνικών και εφέ. Ειλικρινά, τέτοια φτηνά κακόγουστη αισθητική (ούτε καν αξιοπρεπούς βιντεογκέιμ) και ανούσιο, παιδαριώδες, "κούφιο", χάρτινο θέαμα, είχα πολύ καιρό να "βιώσω". Πάνω απ' όλα όμως το ακαδημαϊκό σενάριο ακολουθεί μια στερεότυπη, ανώδυνη, γραμμική αφήγηση χωρίς ένταση, και το κυριότερο αβαντάζ για το είδος, το ψάχνεις με τα 3D σου κυάλια: ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ δράση. Κουραστική, φλύαρη, επίπεδη δομή με έμφαση στην απόδοση του περιεχομένου της ιστορίας παρόμοια με ...παραστάσεις τελειοφοίτων δημοτικού σχολείου.

Η Τιτανομαχία αναφέρεται μόνο στον τίτλο, δεν βλέπεις και δε τη "νιώθεις" ποτέ. Λίαμ Νίσον και Ραφ Φάινς περιφέρονται λες και παίζουν σε greek talent show, σεξπιρική τραγωδία... Δικαιολογημένα λυπάσαι να βλέπεις τους καλούς και συμπαθείς ηθοποιούς στους χειρότερους ρόλους που ερμήνευσαν ever αλλά από την άλλη δε ξέρεις τι "οικονομικό ζόρι" τραβάνε. Μπορεί να υποκρίνονται ως άμυαλα σχολιαρόπαιδα, μα οι οι μεγαλύτερες ευθύνες ανήκουν στον σκηνοθέτη για τούτο το c' movie.. Το περισπούδαστο ύφος και η κίνηση, όχι μόνο δε πείθουν, αλλά αντιθέτως προκαλούν το λιγότερο χαμόγελα... Λες και το επιζητούσαν... Και φυσικά η συνταγή θέλει αρκετό αλατοπίπερο. Σάλτσα με καρυκεύματα. Η Αλέξα Ντάβαλος και κυρίως η Τζέμα Άρτερτον, επέδειξαν σιδερένια αυτοσυγκράτηση τήρησαν την υπόσχεση και ανέβασαν την ... αρσενική λίμπιντο με ήπια μέσα και άνευ συγκινησιακών εξάρσεων τόνους. Σιγά σιγά φτάνουμε στην καρδιά του θετικού σημείου στο φιλμ: δεν ξεχειλίζει από μελοδραματικό μπαρόκ και κραυγαλέα αισθηματικά κλισέ. Κρατάει αποστάσεις και τουλάχιστον σέβεται το "χολιγουντιανό παραμύθι". Αυτό που ένας απλός θεατής, εθισμένος στην χρυσόσκονη των μπλοκμπάστερ, θα διαπιστώσει είναι, η ... αγωνιώδης προσπάθεια του Λετεριέ, να γίνει ο διάδοχος του Έμεριχ. Για τον Μπέι, δε συζητάμε, έχει πολύ δρόμο το παιδί. Με εκατοντάδες "ώρες πτήσεων και εκρήξεων" στο μέλλον.
Πέρα από τον αναμενόμενο σεναριακό "αχταρμά" Ιστορίας, Μυθολογίας, Κινηματογράφου, Άρχοντα των Δαχτυλιδιών, Μάτριξ, Ατρμαγεδδών, Γκοτζίλα κλπ. περιμέναμε τουλάχιστον να δούμε κάποια αξιοπρεπή σκηνή μάχης... Ωιμέ... Την κατάπιε το Κράκεν!

Απελευθερώστε το άθλιο Κράκεν! Σουβλίστε τους κερδοσκόπους.

Ένας άσκοπος χαβαλές, που διαρκεί - ευτυχώς - μόνο 100'.

Όσον αφορά το θέμα της ταινίας, αποδίδεται τόσο απλοϊκά μονοδιάστατα και ψευτοδιδακτικά (εξηγεί και τα ...ξηγημένα) που εκνευρίζει για την αφέλειά του, σχετικά με την υποτιθέμενη σύγκρουση Θεών και Ανθρώπων. Ο Περσέας, ως ημίθεος και αντι-ήρωας (αρχικά), όπως σε κάθε μπλοκμπάστερ που σέβεται τον εαυτό του αυτο- αναγορεύεται (άσχετα με τις αναστολές του, και τα εσωτερικά του διλήμματατα) σε "Μεσσία", για να πάρει την κατάσταση στα χέρια του για να σώσει την ανθρωπότητα. Ο ηρωισμός, η υπέρβαση, ο τρόπος ζωής, η αλληλεγγύη, ο αλτρουισμός και η βαθύτερη ιδεολογικοπολιτική σκαπάνη του ελληνικού πνεύματος, πάνε περίπατο με τον "βαρκάρη"... Δηλ. όποιον πάρει ο Χάρος. Η τελική μάχη με το Κράκεν είναι εντελώς αναξιόπιστη και "γλοιώδης" όπως και τα πλοκάμια του. Τα τέρατα, αυτά τα θεοποιημένα αντικείμενα των digital efffects, εδώ φτιάχτηκαν λες και γύριζαν "βιβλική παρωδία". Ούτε σοκ ούτε δέος. Το στοιχείο της έκπληξης ή ανατροπής, από την ούτως ή άλλως προβλέψιμη εξέλιξη απουσιάζει παντελώς ενώ σκάει στο κύμα του Άργους το τσουνάμι ...της ανίας. Σαφώς το φιλμ είναι παιδικό, σαφώς απευθύνεται σε πολύ νεαρά άτομα (κάτω των 13), που δυστυχώς δεν θα απολαύσουν το "αναιμικό" και πολύ "πρόχειρα" ανακατασκευασμένο 3D φορμά (που αφορά εξολοκλήρου τα ψηφιακά εφέ των πράσινων screen). Ούτε λόγος για σύγκριση με το AVATAR. Η ταινία είναι πολύ ψεύτικη και φτωχή σε σχέση με το φιλμ του Κάμερον. Σε όλους τους τομείς. Ίσως είναι και ντροπή που το αναφέρω. Sorry James.

Το budget της ταινίας είναι $70 εκατομ. (το minimum, αυτό εξηγεί την φτώχεια της παραγωγής που κάνει "μπαμ" στα καλογυμνασμένα από AVATAR, ματάκια σας) και αναμένεται στο άνοιγμα να συγκεντρώσει τα $75. Στις ΗΠΑ, φυσικά. Κι όλα αυτά χωρίς ... γυμναστήριο παρακαλώ! Αν σας έλειψαν οι καλογυαλισμένοι abs του "έπους" τότε θα πρέπει να βρείτε γρήγορα ένα αντίδοτο (π.χ. ψυχολογική ντόπα αδρεναλίνης) για να μην σας προκληθεί σοβαρή βλάβη από το σύνδρομο στέρησης... (η ταινία δεν ανεβάζει ποτέ ....στροφές, ακόμη κι εκεί που δε χρειάζεται ιδιαίτερη ευ-στροφία).

Τελικά, τι θα κερδίσουμε ως Έλληνες από την ΤΙΤΑΝΟΜΑΧΙΑ, διεθνώς; ή μήπως μας γελάσανε ξανά;

Συνοπτικά:
Προσέχτε: η ταινία δεν έχει καμία σχέση με την Αρχαία Ελλάδα, παρά μόνο στα ονόματα των κύριων ρόλων και των τοποθεσιών. Το ελληνικό πνεύμα απουσιάζει. Την θέση του έχει πάρει ένα ethnic συνονθύλευμα εξωτικών υπερ-φυσικών οντοτήτων και μεταφυσικών αντικειμένων. Η Ύλη βασιλεύει και τον κόσμο κυριεύει. Ουσιαστικά, πρόκειται για μια ανέμπνευστη ταινία φαντασίας - ένα ξεκούρδιστο λούνα παρκ καλλιτεχνικής "επαιτείας", χωρίς όραμα στον ιστό της πλοκής, χωρίς κορύφωση. Ακατάλληλη για σινεφίλ ή κάλπικη για ενήλικες χωρίς παιδιά. Μπουχτίσαμε αλλά έχουμε υπομονή για να περιμένουμε το "έπος" που θα μας βγάλει από την "κρίση"! Προς Θεού, όχι με ...ανώδυνο ή εκφυλισμένο τρόπο.

Ετυμηγορία:
Καλό Πάσχα, Χριστός Ανέστη!

(επί του πιεστηρίου: σε ποιόν, άραγε, Έλληνα πρωθυπουργό θα ερχόταν κουτί ο ρόλος του ...Περσέα;)

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW

Get Flash to see this player.


top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
4/4/2010 (Ελλάδα)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

247_2463_COTT-00491.jpg
clash of the titans - MEDUSA ONE-SHEET.jpg
Clash of the Titans 01.jpg
Clash of the Titans 02.jpg
CLASH OF THE TITANS 2.jpg
CLASH OF THE TITANS 3.jpg
COTT-01659.jpg
COTT-VFX-004.jpg
COTT_GR POSTER3.jpg
 


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Sam Worthington ... Perseus
    Ralph Fiennes ... Hades
    Liam Neeson ... Zeus
    Gemma Arterton ... Io
    Alexa Davalos ... Andromeda
    Nicholas Hoult ... Eusabios
    Danny Huston ... Poseidon
    Izabella Miko ... Athena
    Jason Flemyng ... Acrisius
    Kaya Scodelario ... Peshet
    Mads Mikkelsen ... Draco
    Polly Walker ... Cassiopeia
    Nathalie Cox ... Artemis
    Tamer Hassan ... Ares
    Luke Evans ... Apollo
    Natalia Vodianova ... Medusa
    Pete Postlethwaite ... Spyros
    Vincent Regan ... Kepheus
    Hans Matheson ... Ixas
    Liam Cunningham ... Solon
    Ian Whyte ... Sheikh Sulieman
    William Houston ... Ammon
    Luke Treadaway ... Prokopion
    Martin McCann ... Pheadrus
    Jamie Sives ... Commander
    Robert Roman Ratajczak ... Zealot
    Tine Stapelfeldt ... Danae
    Ross Mullan ... Pemphredo
    Peter W. Kelley ... Second Djinn
>>CREDITS<<

Σκηνοθεσία
Louis Leterrier


Σενάριο
Travis Beacham
Phil Hay
Matt Manfredi
Beverley Cross
(σενάριο 1981)

Παραγωγή
Kevin De La Noy
Basil Iwanyk


Μουσική
Ramin Djawadi

Φωτογραφία
Peter Menzies Jr.

Μοντάζ
David Freeman
Vincent Tabaillon


Casting
Elaine Grainger
Lucinda Syson


Σχεδιασμός Παραγωγής
Martin Laing

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Patricio M. Farrell
James Foster
Troy Sizemore


Σκηνικά
Anna Pinnock

Κοστούμια
Lindy Hemming

Βοηθός Σκηνοθέτη
Terry Needham

Εταιρείες Παραγωγής
Legendary Pictures
Thunder Road Pictures
Warner Bros. Pictures

Διανομή
Village Films (Ελλάδα)
Warner Bros. Pictures

Ειδικά Εφέ
CEG Media (visual effects)
Cinesite
Flash Film Works (visual effects)
Framestore
Moving Picture Company (MPC) (visual effects)
Neil Corbould Special Effects
Nvizible (visual effects)
Plowman Craven & Associates (3D Cyber scanning and digital modelling)
Prime Focus View-D
The Visual Effects Company (motion control)

Χρονολογία παραγωγής
2010

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ, ΜΕΓ. ΒΡΕΤΤΑΝΙΑ

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ 2.35 : 1

Είδος ταινίας
ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ, ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ, ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ

Διάρκεια
107'

Ήχος
Dolby Digital

Τοποθεσίες Γυρισμάτων
Κανάρια Νησιά, Ισπανία
Ουαλία, Μεγ. Βρεττανία
Shepperton Studios, Shepperton, Σάρρεϊ, Αγγλία, Μεγ. Βρεττανία

Καταλληλότητα
USA:PG-13 | South Korea:12


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4.34
Αριθμός Ψήφων: 61


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Περιπέτεια
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΠεριπέτειαΔραματικήΦαντασίας


Advertisement



Re: Η ΤΙΤΑΝΟΜΑΧΙΑ 3D (CLASH OF THE TITANS 3D) του Λουίς Λετεριέρ (Βαθμολογία αναγνωστών: 1)
από panagiotispar Παρασκευή, 12 Μάρ. 2010 @ 06:47:42 MST
(Πληροφορίες χρήστη | Αποστολή μηνύματος)
Φοβερόοοοοο!Πότε βγαίνει η ταινία; Μου αρέσουν πολύ αυτές οι μυθολογικές. Και σε 3D δεν το συζητάμε.ΤΙΤΑΝΟΜΑΧΙΑ!


[ Απαντήστε (στο μήνυμα) ]


Re: Η ΤΙΤΑΝΟΜΑΧΙΑ 3D (CLASH OF THE TITANS 3D) του Λουίς Λετεριέρ (Βαθμολογία αναγνωστών: 1)
από dimitrakalo Δευτέρα, 15 Μάρ. 2010 @ 09:46:01 MST
(Πληροφορίες χρήστη | Αποστολή μηνύματος)
"300" θυμίζει η "ΤΙΤΑΝΟΜΑΧΙΑ".Μου αρέσουν αυτού του είδους οι ταινίες. Eίναι πορωτικές με τα εφέ που έχουν....


[ Απαντήστε (στο μήνυμα) ]


Re: Η ΤΙΤΑΝΟΜΑΧΙΑ 3D (CLASH OF THE TITANS 3D) του Λουίς Λετεριέρ (Βαθμολογία αναγνωστών: 1)
από marinafa Παρασκευή, 19 Μάρ. 2010 @ 10:07:59 MST
(Πληροφορίες χρήστη | Αποστολή μηνύματος)
Η ΤΙΤΑΝΟΜΑΧΙΑ φαίνεται πολύ action ταινία.Μου αρέσει πολύ η μουσική που άκουσα στο τρέιλερ και είναι πολύ κόλλημα η ατάκα "release the kraken".Θα την δω σίγουρα.


[ Απαντήστε (στο μήνυμα) ]


Re: Η ΤΙΤΑΝΟΜΑΧΙΑ 3D (CLASH OF THE TITANS 3D) του Λουίς Λετεριέρ (Βαθμολογία αναγνωστών: 1)
από thanosp Σάββατο, 20 Μάρ. 2010 @ 06:08:25 MST
(Πληροφορίες χρήστη | Αποστολή μηνύματος)
Ελληνική μυθολογία και 3D; Νομίζω ότι την Τιτανομαχία δεν πρέπει να τη χάσει κανένας! Θα είναι, αν μη τι άλλο, εντυπωσιακή! Μου αρέσουν πολύ οι επικές ταινίες και πιστεύω ότι το 3D θα δώσει κυριολεκτικά άλλη διάσταση. Επίσης, είμαι πολύ περίεργος να μάθω τι είναι αυτό το Kraken στο trailer της Τιτανομαχίας, http://www.youtube.com/watch?v=q6CJenNMsb4!!! :-p


[ Απαντήστε (στο μήνυμα) ]


Re: Η ΤΙΤΑΝΟΜΑΧΙΑ 3D (CLASH OF THE TITANS 3D) του Λουίς Λετεριέρ (Βαθμολογία αναγνωστών: 0)
από Anonymous Κυριακή, 28 Μάρ. 2010 @ 06:01:00 MST
Πραγματικά, μου κινήσατε το ενδιαφέρον. Το Avatar με εντυπωσίασε και σίγουρα θα δω και αυτή την ταινία, αφού είναι 3D. Βγαίνει και μέσα στις διακοπές του Πάσχα, οπότε... μια χαρά :-)


[ Απαντήστε (στο μήνυμα) ]


Re: Η ΤΙΤΑΝΟΜΑΧΙΑ 3D (CLASH OF THE TITANS 3D) του Λουίς Λετεριέρ (Βαθμολογία αναγνωστών: 0)
από Anonymous Παρασκευή, 02 Απρ. 2010 @ 14:18:16 MST
πω πω....πρέπει να είναι τρελή μάπα..απορώ γιατί ηθοποιοί σαν τον Liam Neeson και τον Ralph Fiennes αποφάσισαν να παίξουν σε μία τέτοιια ταινία...αφού όποτε το Hollywood καταπάνεται με χλαμύδες τα κάνει όλα έναν αχταρμά...είδαμε και με την Τροία, τον Αλέξανδρο και τους 300 και παλαιότερα με την Κλεοπάτρα..αφήστε ήσυχη την ελληνική μυθολογία.....δε μπορώ βέβαια να εκφέρω εντελώς γνώμη πριν τη δω αλλά ξερω από τώρα τι θα είναι...και δεν είμαι προκατειλημμένη..


[ Απαντήστε (στο μήνυμα) ]


Re: Η ΤΙΤΑΝΟΜΑΧΙΑ 3D (CLASH OF THE TITANS 3D) του Λουίς Λετεριέρ (Βαθμολογία αναγνωστών: 0)
από Anonymous Σάββατο, 03 Απρ. 2010 @ 05:52:44 MST
Είδα την Τιτανομαχία στην επίσημη πρεμιέρα πριν λίγες ημέρες και έπαθα πλάκα με τα εφέ και το 3D!! Πραγματικά εντυπωσιακά!! Το σενάριο ok, δεν είναι πρωτότυπο, όμως υπάρχει γρήγορη δράση που σε κρατάει μέχρι το τέλος. Πολύ καλές οι σκηνές μάχης και γενικά η ατμόσφαιρα της ταινίας. Πιστεύω ότι αξίζει να τη δει κάποιος, είναι αν μη τι άλλο η πιο εντυπωσιακή επική ταινία μέχρι σήμερα!!


[ Απαντήστε (στο μήνυμα) ]


Re: Η ΤΙΤΑΝΟΜΑΧΙΑ 3D (CLASH OF THE TITANS 3D) του Λουίς Λετεριέρ (Βαθμολογία αναγνωστών: 0)
από Anonymous Δευτέρα, 05 Απρ. 2010 @ 08:14:05 MST
Πολύ καλή ταινία! Με παρέσυρε με τη γρήγορη δράση της, τα φοβερά εφέ και τις εντυπωσιακές σκηνές της! Αξίζει, αξίζει!


[ Απαντήστε (στο μήνυμα) ]


Re: Η ΤΙΤΑΝΟΜΑΧΙΑ 3D (CLASH OF THE TITANS 3D) του Λουίς Λετεριέρ (Βαθμολογία αναγνωστών: 0)
από Anonymous Πέμπτη, 08 Απρ. 2010 @ 01:06:55 MST


[ Απαντήστε (στο μήνυμα) ]


Re: Η ΤΙΤΑΝΟΜΑΧΙΑ 3D (CLASH OF THE TITANS 3D) του Λουίς Λετεριέρ (Βαθμολογία αναγνωστών: 0)
από Anonymous Κυριακή, 11 Απρ. 2010 @ 03:27:25 MST
Tέλεια επική ταινία! Τα έχει όλα: δράση, εφέ, εκπληκτική φωτογραφία, φανταστικά τέρατα και πολύ καλούς ηθοποιούς (Ralph Fiennes, Sam Worthington, Liam Neeson). Ok, το 3D δεν είναι τόσο εντυπωσιακό όσο στο Avatar, αλλά αξίζει παρόλ' αυτά!


[ Απαντήστε (στο μήνυμα) ]


Re: Η ΤΙΤΑΝΟΜΑΧΙΑ 3D (CLASH OF THE TITANS 3D) του Λουίς Λετεριέρ (Βαθμολογία αναγνωστών: 0)
από Anonymous Κυριακή, 11 Απρ. 2010 @ 03:28:15 MST
Tέλεια επική ταινία! Τα έχει όλα: δράση, εφέ, εκπληκτική φωτογραφία, φανταστικά τέρατα και πολύ καλούς ηθοποιούς (Ralph Fiennes, Sam Worthington, Liam Neeson). Ok, το 3D δεν είναι τόσο εντυπωσιακό όσο στο Avatar, αλλά αξίζει παρόλ' αυτά!


[ Απαντήστε (στο μήνυμα) ]


Re: Η ΤΙΤΑΝΟΜΑΧΙΑ 3D (CLASH OF THE TITANS 3D) του Λουίς Λετεριέρ (Βαθμολογία αναγνωστών: 1)
από zisiskurios Παρασκευή, 16 Απρ. 2010 @ 06:46:53 MST
(Πληροφορίες χρήστη | Αποστολή μηνύματος)
Η Τιτανομαχία είναι και γαμώ τις ταινίες! Φοβερά εφέ είχε.


[ Απαντήστε (στο μήνυμα) ]

top of the page


         
. Θέματα . ΔΩΡΕΑΝ Toolbar . Ο Λογαριασμός μου . Ανέκδοτα και Αστεία . Άλλο Περιεχόμενο
. BOX OFFICE Ελληνικό   . Blogs . Ποίηση . Ενότητες
. BOX OFFICE USA . ανά εβδομάδα . Λήψεις . Παιχνίδια Flash . Casting
. Δημοφιλή / Top50 . με μια ματιά . Φωτογραφίες   . Φεστιβάλ / Διανομή
. Cine CULT . Αίθουσες . Φόρουμ   . Δελτίο καιρού
. TV . Αναζήτηση . Ημερολόγιο   . Ξενοδοχεία
. CD . Αρχείο . Σύνδεσμοι   . Χρήσιμα
. Θέατρο   . Επικοινωνία    
. Βιβλίο        
         

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails